جمعه , اردیبهشت 21 1403

راهنمای استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای

استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای

مراحل استعلام و اخذ گواهینامه یا کارت مهارت

برای اینکه متقاضیان عزیز بهتر این مراحل را یاد بگیرند، ما به شکل ساده تر این مراحل را بیان می کنیم؛

ابتدا وارد سایت فنی حرفه ای شوید از این لینک: http://www.portaltvto.com/

بر روی گزینه استعلام گواهینامه ها کلیک کنید

راهنمای استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای

با طی کردن همه مراحل و وارد کردن اطلاعات به صورت دقیق گواهینامه شما رویت می شود و شما می توانید پرینت گواهینامه خود را بگیرید.

 

ما در این مقاله به موضوعاتی از قبیل موارد زیر می پردازیم؛

کارت مهارت

گذراندن دوره های اموزشی

مراحل استعلام و اخذ گواهینامه

 

هدف از بیان این مقاله، در اختیار گذاشتن اطلاعاتی در مورد نحوه و مراحل استعلام گیری گواهینامه فنی و حرفه ای شما داوطلبان عزیز می باشد، اما در ابتدا باید دوره های آموزش را گذرانده و نمره قبولی در هر یک از ازمون ها را کسب کنید، پس با ما تا انتهای مقاله همرا شوید؛

کارت مهارت

در سازمان فنی و حرفه ای بعد از گذراندن یک دوره آموزش و برگزاری آزمون های ادوراری، بعد از کسب نمره قبولی به داوطلبان کارت مهارت و همان گواهینامه داده می شود، تا افراد راحت تر در آینده با در دست داشتن مدرک مربوطه شغل مورد نظر خود را ادامه بدهند.

در این سازمان انواع مختلفی از مهارت به داوطلبان داده می شود، و هر کدام از داوطلبانه با توجه به علایق خود می توانند، مهارت های لازم را دریافت کنند.

برای رفاه حال متقاضیان، ثبت نام در کلاس های آموزشی، شرکت در آزمون ها، دریافت کارت ورود به جلسه و استعلام گواهینامه همه به صورت اینترنتی و از طریق سایت زیر انجام می گیرد.

مطالب مرتبط:  مراحل گرفتن گواهینامه رانندگی برای معلولین

Portaltvto.com

گذراندن دوره های آموزشی

متقاضیان جهت به دست آوردن مهارت، باید دوره های آموزشی را با موفقیت گذرانده و در هر آزمون های که از طرف سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود، شرکت کرده و نمره حد نصاب برای قبولی در آزمون را به دست آورند. بعد از گذراندن دوره های آموزشی و کسب نمره قبولی، متقاضیان می توانند، جهت دریافت گواهینامه خود اقدام کنند.

برای دریافت گواهینامه، در ابتدا باید متقاضیان هزینه اینترنتی دانلود گواهینامه را پرداخت نمایند، تا کد شناسایی به داوطلب تعلق گرفته و امکان دانلود گواهینامه برای متقاضی میسر شود.

برای اخذ گواهینامه مهارت در اینترنت باید یک سری از مراحل را به طور دقیق طی کنید، ما در این قسمت از مقاله همه مراحل اخذ گواهینامه را برای شما بیان می کنیم، تا با اطلاعات مفیدی که ما در این رابطه در اختیار شما می گذاریم، بدون هیچ نگرانی و مشکلی گواهینامه یا کارت مهارت خود را دریافت کنید.

 

اما ان دسته از داوطلبان که در ازمون ادواری شرکت نکرده اند و اطلاعاتی در رابطه با ساعت و زمان برگزاری ازمون ندارند، می توانند، از کارشناسان سامانه مشاوره ما کمک بگیرند، متقاضیان می توانند، از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی، با کارشناسان تماس برقرار کنند، کارشناسان سامانه می توانند اطلاعات دقیق تری را در رابطه با زمان ، ساعت و همچنین کارت ورود به جلسه ازمون در اختیار داوطلبان عزیز قرار بدهند.

 

نکته قابل توجه

متقاضیانی که مدرک فنی و حرفه ای خود را به هر دلیلی گم کرده اند، نگران نباشند، زیرا می توانند با مراجعه با سایت portaltvto.com

مطالب مرتبط:  سوالات آیین نامه پایه یک (تضمینی گواهینامه پایه 1 قبولی)

 به جای کلیک بر گزینه مدرک جدید برروی گزینه استعلام گواهینامه کلیلک کنند.

 

افرادی که قبلا هزینه گواهینامه را پرداخت کرده و دارای کد شناسایی فنی و حرفه ای می باشند، می بایست برای دریافت گواهینامه خود بر روی گزینه استعلام کلیک کنند.

در این قسمت نیازی به وارد کردن کد شناسایی نیست، بلکه با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه می توان فایل گواهینامه را دانلود و سپس پرینت آن را گرفته.

 

سخن پایانی

برای آن دسته از متقاضیانی که قصد دارند، گواهینامه مهارت سازمان فنی و حرفه ای خود را دریافت کنند، باید به اطلاع برسانیم که گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای به صورت الکترونیکی صادر و به متقاضیان داده می شود، پس برای دریافت گواهینامه خود، در ابتدا هزینه مربوطه به اخذ گواهینامه را پرداخت و سپس گواهینامه خود را از طریق استعلام گواهینامه از سایت فنی و حرفه ای دانلود و پرینت بگیرید.

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای
استعلام گواهینامه مهارت
استعلام گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای
استعلام گواهینامه ادواری
استعلام گواهینامه آزمون ادواری
استعلام گواهینامه آزمون فنی حرفه ای
استعلام گواهینامه آموزش فنی و حرفه ای
استعلام گواهینامه سازمان فنی حرفه ای
استعلام گواهینامه فنی حرفه ایی
استعلام گواهینامه فنی حرفه ای جدید

About تیم محتوای آموزشگاه رانندگی سبقت

عاطفه محمدی، مدیر محتوای سایت آموزش رانندگی، با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش رانندگی، یکی از متخصصان و مدرسان برجسته این حوزه است. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی حمل و نقل هستند و در زمینه آموزش رانندگی، کتاب‌ها و مقالات متعددی منتشر کرده‌اند.

عاطفه محمدی، با انگیزه و اشتیاق فراوان، همواره به دنبال بهبود کیفیت آموزش رانندگی در ایران بوده است. ایشان معتقدند که آموزش رانندگی، یکی از مهم‌ترین آموزش‌هایی است که یک فرد می‌تواند در طول زندگی خود دریافت کند.

سایت آموزش رانندگی سبقت، یکی از منابع معتبر آموزش رانندگی در ایران است. این سایت، با ارائه مطالب آموزشی متنوع و آموزش‌های آنلاین، به افراد کمک می‌کند تا با آگاهی و مهارت بیشتری، رانندگی را بیاموزند.

عاطفه محمدی، با تلاش و کوشش فراوان، همواره در تلاش است تا سهم خود را در ارتقای سطح فرهنگ رانندگی در ایران ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *