دوشنبه , اردیبهشت 24 1403

سامانه استعلام مدرک تحصیلی estelam.msrt.ir

سامانه استعلام مدرک تحصیلی estelam.msrt.ir

سایت اعلامی در بالای صفحه، سامانه استعلام مدرک تحصیلی می باشد و اشخاص با مراجعه به این سامانه، تمامی اطلاعات تحصیلی خود را به دست می آورند.

برای این کار شماره شناسنامه و اطلاعات فردی خود را در سایت وارد می نمایید و تمامی اطلاعات تحصیلی خود را مشاهده می کنید.

دواطلب پس از وارد کردن اطلاعات خود در سامانه، کد رهگیری برای ورود به سامانه دریافت می کند.

 

علت راه اندازی سایت مذکور چه عاملی بود؟

به دلیل این که شیوع بیماری کرونا مانع حضور و مراجعه داوطلبان به مرکز آموزشی شده بود، وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش تصمیم به ایجاد سامانه ی استعلام مدرک تحصیلی به نشانی estelam.msrt.ir گرفتند.

 

در این مقاله قصد داریم با سامانه استعلام مدارک تحصیلی وزارت علوم که به تازگی راه اندازی شده آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

سامانه سجاد

علاوه بر سامانه الکتریکی وزارت علوم، سامانه دیگری با نام سامانه ی سجاد نیز وجود دارد که انواع فعالیت های آموزشی در ان انجام می شود‌.

کارکرد و فعالیت سامانه سجاد شامل ارزشیابی مدرک تحصیلی در خارج، صدور گواهینامه های دانشجویان داخل کشور و تمامی امور دانش اموختگان می باشد.

 

چگونه از سایت estelam.msrt.ir استعلام مدارک تحصیلی خود را انجام دهیم؟

ابتدا به سامانه ای که آدرسش را در بالا ذکر نمودیم مراجعه می کنید.

سپس اطلاعاتی که سامانه از شما خواسته مانند نام و نام پدر، شماره شناسنامه، کدملی را درج نموده و بر روی گزینه ی کد رهگیری کلیک می کنید.

مطالب مرتبط:  جریمه رانندگی با گواهینامه تاریخ گذشته و منقضی سال ۱۴۰۳

سامانه استعلام مدرک تحصیلی

سپس کد رهگیری به شماره ای که در سامانه درج شده ارسال می شود و وارد مرحله دوم می شوید.

توجه داشته باشید که ممکن است چند روز پس از ثبت اطلاعاتتان در سامانه بتوانید مدرک تحصیلی خود را استعلام نمایید.

 

به دلیل اینکه سامانه استعلام وزارت علوم به تازگی راه اندازی شده است، ممکن است گرفتن درخواستتان چند

روز طول بکشد به همین دلیل توصیه می کنیم برای این که از انجام فعالیت های دیگرتان عقب نمانید و وقتتان را اتلاف نکنید، چند روز زود تر برای استعلام به سامانه مراجعه نمایید.

 

استعلام مدرک دیپلم

در حال حاضر استعلام مدرک دیپلم با سامانه وزارت علوم امکان پذیر نمی باشد ولی به احتمال زیاد به خاطر داوطلبان عزیز این امکان نیز در سامانه فراهم شود.

 

بنابراین با سامانه استعلام مدرک تحصیلی estelam.msrt.ir دانشجویان عزیز می توانند سوابق تحصیلی خود را مشاهده نمایند که هم در وقت و هم هزینه شان صرفه جویی می شود و هم با توجه به شرایط موجود و بیماری کرونا، سلامتی خود را حفظ می کنند.

در نتیجه راه اندازی سیستم استعلام مدارک تحصیلی فکر و ایده ای بسیار مفید و خلاقانه می باشد.

 

سیستم مشاوره تحصیلی ما آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم برای دانش اموختگان و دانشجویان عزیز در زمینه استعلام مدارک تحصیلی خود می باشد و دانشجویان و همراهان گرامی می توانند سوالات خود را در این زمینه ذکر نموده و منتظر پاسخ و راهنمایی های مشاوران و کارشناسان سایت هیوا باشند.

About تیم محتوای آموزشگاه رانندگی سبقت

عاطفه محمدی، مدیر محتوای سایت آموزش رانندگی، با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش رانندگی، یکی از متخصصان و مدرسان برجسته این حوزه است. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی حمل و نقل هستند و در زمینه آموزش رانندگی، کتاب‌ها و مقالات متعددی منتشر کرده‌اند.

عاطفه محمدی، با انگیزه و اشتیاق فراوان، همواره به دنبال بهبود کیفیت آموزش رانندگی در ایران بوده است. ایشان معتقدند که آموزش رانندگی، یکی از مهم‌ترین آموزش‌هایی است که یک فرد می‌تواند در طول زندگی خود دریافت کند.

سایت آموزش رانندگی سبقت، یکی از منابع معتبر آموزش رانندگی در ایران است. این سایت، با ارائه مطالب آموزشی متنوع و آموزش‌های آنلاین، به افراد کمک می‌کند تا با آگاهی و مهارت بیشتری، رانندگی را بیاموزند.

عاطفه محمدی، با تلاش و کوشش فراوان، همواره در تلاش است تا سهم خود را در ارتقای سطح فرهنگ رانندگی در ایران ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *