سه شنبه , اردیبهشت 25 1403

درآمد در الوپیک چقدر است؟

درآمد در الوپیک چقدر است؟

درآمد در الوپیک چقدر است؟

خاطرتان هست که در زمان‌های گذشته برای ارسال بسته‌های حساس مانند:  گل، ظروف شکستنی و الکترونیکی با آژانس کرایه اتومبیل تماس می‌گرفتیم؟

این روش در گذشته بسیار کارساز بود اما حالا با آمدن اینترنت و افزایش سرعت زندگی، نیاز به حضور یک سرویس آنلاین و با کیفیت داریم تا به سرعت درخواست سواری بار بدهیم. سواری بار، الوپیک مخصوص ارسال همین بسته‌ها است و مراقبت مرسوله‌های حساس شماست.

 

حال سوال می‌شود که درآمد الوپیک چقدر است؟

شرکت الوپیک معتبرترین شرکت پیک حمل و‌نقل در داخل شهر است، که کاربران زیادی را در تمام شهرها دارد. قوانین دقیق و پشتیبانی بسیار زیاد این شرکت باعث شده که بیشتر مورد توجه عموم قرار بگیرد و از دیگر شرکت های رقیب رتبه بهتری داشته باشد.

قبل از اینکه به درآمد الوپیک بپردازیم، وسیله هایی که شما از طریق آن می‌توانید بسته های خود را به راحتی جابه‌جا کنید می‌پردازیم:

  • پیک موتوری (بسیار ایمن و دقیق)
  • وانت سبک
  • وانت سنگین
  • تاکسی
  • تاکسی موتوری

شما می‌توانید با استفاده اپلیکیشن و یا وب‌سایت این شرکت به راحتی به صورت آنلاین هر گزینه ای که نیاز داشتید را انتخاب کنید و سفارش خود را وارد کنید و پیک مورد نظرتان را سفارش دهید.

اکنون به سوال که درآمد افراد در این شرکت به چه صورت است می‌پردازیم؟

 

درآمد کار در الوپیک با وانت بار سبک و سنگین چقدر است ؟

کرایه وانت بار یک نیاز اساسی است! حتما برایتان پیش آمده است که از یک جایی اسباب‌کشی کنید یا بخواهید یک وسیله بزرگ را از بازار به خانه بیاورید. در این شرایط از کجا وانت بار تهیه کرده‌اید؟

از وانت سبک استفاده کردید یا وانت بار سنگین؟ آیا قیمت راننده منصفانه بود؟ با الوپیک همراه باشید، چون می‌خواهیم یک سرویس کاملا ویژه به شما معرفی کنیم تا مشکلات کرایه وانت بار را برای همیشه حل کند.

مطالب مرتبط:  درآمد اسنپ در سال 1403 چقدر است؟

اگر بخواهیم به عنوان تجربه یک مثالی برای شما بیاورم باید بگویم: روزی در حوالی میدان صنعت در حال گذر بودم که مردی را دیدم که بسیار ناراحت و کلافه است، پرسیدم مشکل چیست؟ گفت: موتورم خاموش شده و روشن نمی‌شود، اینجام که مکانیکی موتور پیدا نمی‌شود.

من فکری به سرم زد و آدرس خانه مرد را پرسیدم، گفت: خانه‌ام یافت آباد است.

گفتم: می‌خواهی برات وانت بگیرم موتور را ببری خونه یا مکانیکی؟ گفت: شما شماره وانتی داری؟ خیلی گرون نیست؟

اپلیکیشن الوپیک را باز کردم و دیدم تا خانه زده 50 تومان، خودش که خیلی تعجب کرده و خوشحال بود گفت پس سریع درخواست بدید ممنون. منم درخواست دادم و وانت به راحتی موتور را سوار کرد و رفت.

 

اما بیایید ببینیم درآمد وانت بار واقعا چقدر است ؟

کار با وانت در دفترهای حمل و‌نقل بسیار سخت است، زیرا شما باید مانند آژانس‌های مسافربری در دفتر همیشه در یک ساعت خاص حضور داشته باشید در غیر‌این صورت ممکن است نوبت شما را فرد دیگری استفاده کند.

اما دراین شرکت شما بدون حضور و در هر زمان با روشن کردن تلفن همراه خود می‌توانید به راحتی درخواست‌هایی که برای شما می‌آید را ببینید و هرنقطه‌ای از شهر که دلتان می‌خواهد را قبول کنید.

درآمد وانت بار سبک و سنگین از 150 هزار تومان شروع می‌شود و با توجه به شلوغی شهر و موقعیت درآمدتان بیشتر می‌شود.

 

کرایه وانت بار سبک:

وانت‌بار سبک به وانت‌هایی مانند پراید وانت، پیکان وانت و آریسان، وانت مزدا گفته می‌شود. وانت بار سبک قابلیت جا‌به‌جایی بارهایی با وزن ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم را دارد. پس اگر قصد دارید باری در این محدوده وزنی ارسال کنید، سرویس کرایه وانت بار سبک در اپلیکیشن الوپیک مناسب شماست.

مطالب مرتبط:  مجازات رانندگی در مستی و حکم راننده مست چیست؟

 

کرایه وانت بار سنگین:

وانت بار سنگین شامل وانت‌هایی مانند نیسان و مزدا می‌شود. شما می‌توانید برای بارهایی با وزن ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم درخواست کرایه وانت بار سنگین بدهید. مانند لوازم صنعتی و یا هر چیزی که می‌خواهید با وزن بالا و در تعداد زیاد جابجا کنید.

 

درآمد کار در الوپیک با موتور چقدر است ؟ پیک موتوری های الوپیک چقدر در می آورند ؟

پیک موتوری و درآمد آن به دو دسته تاکسی‌موتوری و پیک‌موتوری تقسیم می‌شود.

با توجه به ترافیک و شلوغی در روزها و ساعت‌ها در اغلب شهرهای بسیار شلوغ برای جابه‌جایی نامه‌ها و ارسال بسته‌ها به سرعت بسیار زیادی نیاز است، اما ترافیک سنگین اغلب شهرها این اجازه را به ماشین نمی‌دهد که بخواهد به راحتی جابه‌جا شوند به همین خاطر باید از موتور استفاد کرد.

درآمد پیک موتوری در تهران از روزانه 150 هزار تومان با حداقل 6 پیک و درآمد حداکثری در روز به 500 هزار تومان نیز می رسد.

اما درآمد تاکسی‌موتوری کمتر است، شما می‌توانید هم به عنوان تاکسی‌موتوری و ‌هم به عنوان پیک‌موتوری به فعالیت خود ادامه دهید. اگر از ساعت 7 صبح تا 10 شب شروع به کار کنید به راحتی درآمدتان به 500 هزار تومان خواهد رسید.

 

درآمد کار در الوپیک با خودروی سواری چقدر است ( تاکسی ) ؟

حداقل درآمد تاکسی الوپیک در روزانه به 150 هزار تومان می‌رسد. تاکسی الوپیک به دلیل اینکه به تازگی شروع به فعالیت کرده مانند دیگر رقبا نمی‌باشد.

اگر مایل به درآمد و فعالیت بیشتر هستید، پیشنهاد می‌شود که در چند شرکت مانند اسنپ نیز فعالیت داشته باشید.

About تیم محتوای آموزشگاه رانندگی سبقت

عاطفه محمدی، مدیر محتوای سایت آموزش رانندگی، با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش رانندگی، یکی از متخصصان و مدرسان برجسته این حوزه است. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی حمل و نقل هستند و در زمینه آموزش رانندگی، کتاب‌ها و مقالات متعددی منتشر کرده‌اند.

عاطفه محمدی، با انگیزه و اشتیاق فراوان، همواره به دنبال بهبود کیفیت آموزش رانندگی در ایران بوده است. ایشان معتقدند که آموزش رانندگی، یکی از مهم‌ترین آموزش‌هایی است که یک فرد می‌تواند در طول زندگی خود دریافت کند.

سایت آموزش رانندگی سبقت، یکی از منابع معتبر آموزش رانندگی در ایران است. این سایت، با ارائه مطالب آموزشی متنوع و آموزش‌های آنلاین، به افراد کمک می‌کند تا با آگاهی و مهارت بیشتری، رانندگی را بیاموزند.

عاطفه محمدی، با تلاش و کوشش فراوان، همواره در تلاش است تا سهم خود را در ارتقای سطح فرهنگ رانندگی در ایران ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *