سه شنبه , اردیبهشت 25 1403

درآمد اسنپ در سال 1403 چقدر است؟

درآمد اسنپ در سال 1400 چقدر است؟

به نظر میرسد رانندگی در تاکسی‌ های اینترنتی یکی از پرطرفدارترین و مناسب‌ ترین مشاغل برای افراد مختلف است. یکی از این شغل‌ های پرطرفدار اسنپ نام گذاری شده است، حال ممکن سوال شود که درآمد در اسنپ چقدر است؟

سوالی که اکثر مخاطبان پس از خواندن مقاله تایید شده در سایت با عنوان (درآمد الوپیک چقدر است) می‌پرسند. آیا کار کردن در اسنپ به صرفه می‌باشد؟

باید گفت در شرایط الان جامعه که بسیاری از مشاغل ضعیف شده‌ اند و اغلب کسب و کارها به صورت اینترنتی می‌باشند بله کار در اسنپ به صرفه است.

 

در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق درآمد این شرکت معروف و معتبر بپردازیم.

لازم به ذکر است که بدانید اسنپ شرکتی است که در ابتدا کپی برداری از شرکت معتبر “اوبر” آمریکا بود.

 

راه‌ اندازی اسنپ

جالب است بدانید زمانی که اسنپ در ایران راه اندازی شد خیلی مورد استقبال عموم قرار گرفت که در اوایل کار این شرکت بزرگ اکثر مردم از رانندگان می‌پرسیدند که چقدر درآمد دارید؟

و رانندگان در جواب می‌گفتند: “خدا را شکر” خیلی بهتر از آژانس یا توی خیابان منتظر مسافر ماندن است، دانستیم که بله استارت آپ قوی و بزرگی راه اندازی شده است.

حال قبل از اینکه به بررسی درآمد در اسنپ بپردازیم بهتر است در ابتدا بدانیم که این شرکت چقدر مشتری دارد (کاربر فعال).

استفاده از این امکانات چه مزیتی برای ما دارد؟

با ما همراه باشید…

 

مزیت استفاده از تاکسی اسنپ چیست ؟

سال ها تنها گزینه‌ های پیش رو برای در اختیار داشتن ماشین و راننده ی اختصاصی برای رفت و آمد از نقطه‌ای به نقطه دیگر شهر، یکی تماس با تاکسی تلفنی، و دیگری پیدا کردن تاکسی دربست بوده است.

اما هر کدام از اینها مشکلات و دردسرهای فراوانی را برای افراد ایجاد می‌کرد. وقتی تاکسی‌های اینترنتی روی کار آمد پاسخی برای حل بسیاری از این مشکلات بود. مزایایی که این نوع سامانه هوشمند تاکسی برای زندگی افراد پدید آورد باعث شد تا به مرور زمان جایگاه ویژه‌ای را در جامعه حمل و نقل کشوری پیدا کند.

 

حالا به بررسی مزیت استفاده از این شرکت می‌پردازیم:

تاکسی اسنپ:

شما به راحتی با داشتن یک گوشی هوشمند و حتی ساده می‌توانید در هر کجا که هستید بدون اینکه معطل بمانید، می‌دانید این شرکت همراه شماست. برای مثال:

بعد از سرکار با کلی خستگی می‌خواستم از کرج به سمت میدان انقلاب تهران حرکت کنم به هر تاکسی که می‌گفتم کمتر از 100000 تومان قیمت نمی‌داد.

پیش خودم فکر کردم که چرا تاکسی آنلاین نمی‌گیرم، سریع با گوشی همراهم اقدام به گرفتن تاکسی اسنپ کردم.

خیلی راحت بدون معطلی با هزینه 67000 تومان به خانه رسیدم. حتی دیگر احتیاج به پیاده شدن در میدان انقلاب و گرفتن مجدد تاکسی نبودم.

مطالب مرتبط:  آموزش رانندگی در شب (رعایت نکات مهم)

 

مزیت استفاده از اسنپ باکس چیست ؟

اسنپ‌ باکس یک راه‌ حل تحویل آسان و فوری است که به ما این امکان را می‌دهد بسته‌های خود از جمله هدیه‌ ای برای تولد یک دوست، کالایی که آنلاین فروخته‌ایم یا هر بسته‌ی دیگری را ارسال کنیم.

 همانطور که تاکسی اسنپ مزیت بسیار دارد استفاده از اسنپ باکس با توجه به ترافیک و کم بودن وقت، مزیت بسیار خواهد داشت. برای مثال:

یک روز یک بسته داشتم که باید فورا به شرکت تحویل می‌دادم، من طرف‌های میرداماد تهران میدان مادر (محسنی) بودم و جایی که بسته باید تحویل داده می‌شد با توجه به ترافیک سنگین 3 ساعت دیگر هم به مقصد نمی‌رسید.

به این فکر افتادم که از اسنپ باکس استفاده کنم، خیلی راحت و سریع مبدا و مقصد را روی نقشه ثبت کردم. چند دقیقه بعد پیک موتوری آمد و بسته من را برد و جالب‌تر اینکه بسته من در عرض 30 دقیقه به مقصد رسید (خیلی زودتر از انتظار).

 

مزیت استفاده از اسنپ فود چیست ؟

شرکت‏‌های اسنپ و زودفود که چندین سال در قالب یک مجموعه بزرگ به فعالیت در بازار کسب و کارهای آنلاین ایران پرداخته‌اند تصمیم گرفتند که تحت یک نام تجاری مشترک به فعالیت خود ادامه دهند، اسنپ فود برند جدید اسنپ و زودفود است که اکنون پیش روی شماست، حالا که با این برند آشنا شدید یک مثال برای اسنپ فود هم برای شما می‌زنم که بسیار جالب است.

 

در شرکت بسیار خسته و کار فراوان داشتم که وقت نمی‌کردم برای صرف ناهار به بیرون بروم، از کیفیت غذا هم اطلاعی نداشتم.

صبر کردم کارم که به قدری سبک شد از اسنپ فود غذای مورد علاقه‌ام را به همراه یک نوشیدنی سفارش دادم. جالب این بود که چینش غذا دقیقا عین عکسی که دیدم برایم ارسال شد و جالب‌ تر اینکه هنگام سفارش غذا می‌توانید نظرات مشتری‌ها را زیر هر رستوران ببینید و بهترین را انتخاب کنید و مشتری دائم آنجا شوید.

 

شرایط ثبت نام در اسنپ چیست ؟

شرایط ثبت نام در این شرکت به عبارت زیر است:

  1. مدرک سوء پیشینه و سلامت پزشکی داشته باشید. یعنی سوء سابقه و یا اعتیاد نداشته باشید .
  2. سند موتور و یا ماشین را به همراه آدرس (قبض آب و برق) محل زندگی .
  3. تهیه سفته که مقدارش را شرکت به شما اعلام می‌کند. (گاهی سفته را شرکت در اختیار شما قرار می‌دهد) .
  4. شرکت در کلاس آموزشی و نصب نرم‌افزار مخصوص رانندگان این شرکت که با اپلیکیشن مشتریان فرق می‌کند .

 

درآمد تاکسی در اسنپ (مسافر کشی)

حال به موضوع اصلی در‌آمد تاکسی در اسنپ می‌رسیم. مثل همیشه با یک مثال از راننده تاکسی اسنپ شروع می‌کنم.

یک روز که حوصله‌ام سر رفته بود و هوس تهران‌گردی هم کرده بودم درخواست تاکسی در اسنپ را دادم.

تاکسی که رسید سوار شدیم و تهران را گشتیم باهم دوست شدیم و گرم صحبت بودیم که سوال پرسیدم درآمدش چقدر است آیا این کار به صرفه است؟ گفت اگر بگویم طولانی است مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود. گفتم: ایرادی ندارد من وقت دارم.

 

درد دل‌های راننده اسنپ

راننده شروع کرد به صحبت کردن و گفت: ای کاش بنزین همان لیتری 1000 تومان بود، در آن موقع خیلی کار در اسنپ به صرفه‌تر بود، نه اینکه الان بد باشد نه! “خدا را شکر” . اما آن وقت‌ها قطعا خیلی بهتر بود.

مطالب مرتبط:  (نمره قبولی) در امتحان چند غلط مجاز است؟

 ادامه داد: از ساعت 6 که استارت می‌زنم تا ساعت 12 ظهر یک سره کار می‌کنم. بعد جایی در پارک یا گاهی در خانه می‌نشینم و ناهار و چایی می‌خورم، بعد از یکی دوساعت استراحت و رفع خستگی، دوباره سوار ماشین شده و استارت می‌زنم و تا ساعت 8 شب کار می‌کنم.

 

درآمد روزانه

راننده گفت: با کم کردن هزینه بنزین و… ساعتی 20 هزار تومان و گاهی 25 هزار تومان در‌آمد دارم. تقریبا در شرایط معمولی روزی 240 هزار تومان و در شرایط خوب چیزی حدود 300 تا 350 هزار تومان در‌آمد روزانه‌ام است.

 

درآمد پیک موتوری در اسنپ چقدر است ؟

با افزایش روزافزون حجم ترافیک، تمایل به استفاده از موتور برای جابه‌جایی در سطح شهر هر روز بیشتر می‌شود. از طرفی موتورسواران بسیاری از این وسیله نقلیه برای جابه‌جایی مسافر و مرسولات کوچک استفاده می‌کنند البته یادتان باشد علاقمندان به موتور سواری نباید جانشان را در خطر بی‌اندازند و در خیابان ویراژ دهند، مخصوصا افرادی که موتور وسیله کسب درآمدشان است.

خطرات کار با موتور همانطور که می‌دانید از اسنپ تاکسی بیشتر است آن هم با این گرانی اما گاهی چاره‌ای نیست و باید کار کرد.

اما هزینه سوخت و تعمیرات موتور از هزینه ماشین خیلی پایین‌تر است و این یک مزیت برای پیک موتوری می‌باشد.

در‌آمد پیک موتوری هم ساعتی 20 هزار تومان در حالت متوسط است.

 

درآمد وانت در این شرکت چقدر است؟

اسنپ در راستای توسعه‌ی خدمات خود برای آسان‌تر کردن هر چه بیشتر زندگی کاربرانش اقدام به راه‌اندازی درخواست آنلاین وانت سبک و وانت سنگین کرده است.

بنابراین اگر برای جابه‌جایی بارهای سنگین خود به دنبال راهکاری سریع و ارزان هستید، می‌توانید در اسنپ درخواست وانت دهید. در‌آمد وانت بستگی به بازار دارد. غالبا هرچقدر بازار در رکود باشد در‌آمد رانندگان وانت هم کساد خواهد بود.

ما در حالت عادی را می‌خواهیم برای شما بررسی کنیم اما امیدواریم که در‌آمدشان زیاد باشد.

در حالت عادی در‌آمد یک وانت بار در تهران حدودا ساعتی 25 هزار تومان است.

 

درآمد پیک موتوری های اسنپ فود چقدر است ؟

اسنپ فود هم برای پیک موتوری‌ها  از اسنپ باکس بهتر و به صرفه تر است. زیرا مزیت اسنپ فودی‌ها این است که در یک منطقه کار می‌کنند و فعلا کمیسیون نمی‌دهند.

البته اینطور نیست که باید در یک منطقه کار کنند، خیر می‌توانند در مناطق دیگر هم کار کنند اما کار کردند در یک منطقه به دلیل اینکه با آن منطقه آشنا می‌شوند راحت‌تر و بهتر می‌باشد.

در آمد پیک موتوری‌های اسنپ فود از ساعتی 18 هزار تومان تا 22 هزار تومان می‌باشد.

 

آیا خانم ها ( بانوان ) می توانند در اسنپ کار کنند ؟

در جواب باید گفت بله. اسنپ به تازگی آمار جدیدی از حضور خانم‌ها در اسنپ داده است که این تعداد زنان راننده به 30 هزار نفر رسیده است.

 این شرکت امکاناتی قرار داده تا خانم ها نیز بتوانند به راحتی به عنوان تاکسی اسنپ در این شرکت مشغول به کار شوند و فقط خانم‌ها را سوار کرده و به مقصد برسانند.

کار خانم‌ها در اسنپ هم از نظر امنیت بهتر است، هم برای راننده و هم مسافر راحت تر است.

 

درآمد شرکت اسنپ در ماه چقدر است؟

در‌آمد شرکت اسنپ طبق آمارهای گرفته شده روزانه حداقل 2.000.000.000 تومان می‌باشد که باید به جز هزینه‌ های جاری و پرداخت حقوق و بیمه بیشتر از 100 تا کارمند را در نظر گرفت.

لازم است تشکر ویژه ای از رئیس شرکت بزرگ اسنپ به جای آوریم که با راه اندازی این استارت آپ باعث ایجاد امید و راحتی برای بسیاری از افراد جامعه شد. دست مریزاد.

موفق و موید باشید…

About تیم محتوای آموزشگاه رانندگی سبقت

عاطفه محمدی، مدیر محتوای سایت آموزش رانندگی، با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش رانندگی، یکی از متخصصان و مدرسان برجسته این حوزه است. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی حمل و نقل هستند و در زمینه آموزش رانندگی، کتاب‌ها و مقالات متعددی منتشر کرده‌اند.

عاطفه محمدی، با انگیزه و اشتیاق فراوان، همواره به دنبال بهبود کیفیت آموزش رانندگی در ایران بوده است. ایشان معتقدند که آموزش رانندگی، یکی از مهم‌ترین آموزش‌هایی است که یک فرد می‌تواند در طول زندگی خود دریافت کند.

سایت آموزش رانندگی سبقت، یکی از منابع معتبر آموزش رانندگی در ایران است. این سایت، با ارائه مطالب آموزشی متنوع و آموزش‌های آنلاین، به افراد کمک می‌کند تا با آگاهی و مهارت بیشتری، رانندگی را بیاموزند.

عاطفه محمدی، با تلاش و کوشش فراوان، همواره در تلاش است تا سهم خود را در ارتقای سطح فرهنگ رانندگی در ایران ایفا کند.

3 دیدگاه ها

  1. اسنپ با توجه به شرایط فعلیوحذف گزینه عجله دارمخیلیپایین اومده وحتی برایمسافرین در سر ساز شده ضمنا کرایه اسنپ نسبت به سایر تاکسی ها خیلی پایین اگذ کرابه تاکسی اسجپهمانند سایر تاکسی ها بشود هم برای شرکت هم برایمسافر وراننده مقرونبه صرفهوتلی ففط برای مسافر خوب که کرایه تاکسی بالا ندهد وفقط ازمال مردمببخشیم به دیگران تخیفیف اسنپ به مسافرین چرامسافرین به راننده تخیف نمی دهند حت اگر کریه 28تومان باه مسافر 30 تومان بده کلی راننده معطلکنه با تومانش می گیره خدایی کجایی دنیا غیر اپ تخیف میده هیچ شرکتی تخیف نمی ده غیر اسنپ این کار باعث ده که حر که بلند شده علیه اسنپ یکی مبگه عجله حذف کنید یکی مگه تخیف آآباید بیشر به چرا تا بحال کسبی نگفته کرایه اسنپ کم همانند سیر تاکسیها بشه چرا دربستیتاکی ها گران فروشی نبود چرا بنزین وغیر لاستیک هزینه دست مزد مکانیک وغیر وهزینه زودگی گران نیست گوست تخم مرغ برنج گوجه وغیره

  2. حاجی این مطلب مال کی؟ درآمد اسنپ فودها تو تهران ساعتی ۱۰۰ تومن به بالاست

  3. کار در اسنپ به هیچ عنوان بصرفه نیست
    هم استهلاک شخص و هم ماشین
    هیچ بصرفه نیست
    برای روزی یکی دو ساعت خوبه که فقط پول بنزین دربیاد
    آن هم برای کسانی که شغل داشته باشند
    اسنپ کار دومه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *