یکشنبه , اردیبهشت 9 1403

بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا【تمام رازهایی که باید بدونی】

بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا
  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس مکانیک آمریکا
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان مکانیک در آمریکا
  • میزان درآمد مهندس مکانیک در آمریکا
  • اخذ ویزای کار آمریکا برای مهندس مکانیک
  • اخذ اقامت آمریکا از طریق کار مهندس مکانیک
  • نحوه کاریابی برای مهندس مکانیک در آمریکا
  • بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا و سخن پایانی

 

بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا و مقدمه ای بر آن

رشته مهندسی مکانیک یکی از رشته‌هایی می‌باشد که متقاضی زیادی در دنیا دارد که در سال افراد زیادی به تحصیل و کار در این رشته می‌پردازند.

در واقع همانطور که می‌دانید رشته مهندسی مکانیک از قدیمی‌ترین رشته‌های دانشگاهی به حساب می‌آید که پیشرفت در این رشته بسیار زیاد است. متقاضیان زیادی در این رشته هستند که قصد مهاجرت در غالب نیروی کار ماهر به آمریکا را دارند.

بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا، شرایط مهاجرت کاری به کشور آمریکا، تحلیل بازار کار و میزان درآمد مهندس مکانیک در آمریکا، فرصت های شغلی در آمریکا، تحلیل و تحقیق درباره ی نحوه کارایی و بررسی اخذ ویزای کار در آمریکا از مهمترین مواردی است که در موضوع بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا مورد بحث قرار می‌دهیم.

آیا کشور آمریکا برای مهندسین مکانیک مناسب است؟ بهترین راه برای پیدا کردن کار در آمریکا چیست؟ آیا ورود به بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا منجر به اخذ اقامت دائم و همیشگی در این کشور خواهد شد؟ این موارد از سوالاتی است که در این مقاله ما سعی داریم به بررسی آن بپردازیم.

کشور آمریکا یکی از بهترین و ابر قدرتمندترین کشور جهان می‌باشد و زندگی در این کشور به علت فراوانی امکانات ممکن است برای هر شخصی جذاب باشد از این رو در کشور آمریکا، با بیش از 243 هزار شغل مهندسان مکانیک یکی از بیشترین جمعیت‌های کاری در این کشور محسوب می‌شوند.

شما در صورت داشتن شرایط مهاجرت می‌توانید به یکی از موسسات حقوقی برای این کار اقدام کنید که یکی از معدود موسسات در خاورمیانه موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) می‌باشد.

این موسسه خدمات مهاجرت به آمریکا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تماس با این موسسه به صورت رایگان برای دریافت اطلاعات بیشترین و پاسخ سوالات خود و بررسی بهترین روش برای مهاجرت و صحبت با مشاورین این مجموعه اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

بازار کار مهندسی مکانیک در آمریکا

کارکردن در آمریکا برای بسیاری از افراد به عنوان یک مهاجرت ایده آل و عالی می‌باشد. از این رو افراد زیادی با آماده کردن شرایط خود اقدام به مهاجرت و کار در آمریکا می‌کنند، یکی از بهترین حرفه و تخصص در ایالات متحده مهندسی مکانیک می‌باشد، از این رو تخمین زده شده که بین سالهای 2019 تا 2019 کار مهندسی مکانیک رشد 4 درصدی داشته و حدود 316300 مهندس مکانیک در این کشور مشغول به کار هستند که در ده سال آینده 29500 فرصت شغلی برای مهندسان مکانیک در سراسر کشور آمریکا وجود دارد.

شرایط برای ورود مهندسان مکانیک به بازار کار در آمریکا بسیار خوب و مناسب است و اگر مهندسان مکانیک واجد شرایط مناسب باشند، می‌توانند در این رشته و بسیاری از صنایع و انواع مختلف پروژها در این کشور مشغول به کار شوند.

البته با توجه به اینکه هم اکنون به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران مهاجرت در این شرایط برای نیروهای کار ایران به آمریکا بسیار سخت می‌باشد، از این رو موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) پیشنهاد می‌کنند افرادی که قصد مهاجرت به کشور آمریکا را دارند به دلیل تحریم ها در ابتدا به کشورهای سطح اول جهان مانند: کانادا، آمریکا، آلمان برای کار اقدام کنند و سپس برای مهاجرت به کشور آمریکا اقدام نمایند.

نرخ بیکاری در آمریکا

 

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس مکانیک در آمریکا:

برای مهاجرت به آمریکا یک سری شرایط و موارد وجود دارد که مهندسان و متخصصین مکانیک باید آن ها را در اولویت به عنوان یک نیروی کار ماهر مورد بررسی خود قرار دهند، این موارد می‌تواند میزان درآمد، نرخ بیکاری، فرصت های شغلی و شرح وظایف مهندسین مکانیک از اصلی ترین موارد باشد.

وظایف یک مهندس مکانیک در در آمریکا چیست؟ با توجه به این که کشور آمریکا استقبال خوبی از این رشته و کار در کشور خود دارد انتظار می‌رود که آینده ی خوبی برای نیروهای ماهر در این زمینه وجود داشته باشد.

شرایط کار در آمریکا برای مهندسین مکانیک در زمینه محاسبات و شبیه سازی که با جدیدترین و به روزترین نرم افزارها تخصص دارند بسیار مناسب است، مهندسان و طراحان در کار با این نرم افزار ها این امکان را دارند که یک پروژه را بدون لحاظ کردن نمونه های اولیه از مرحله ی مفهومی مستقیما به یک محصول نهایی برسانند.

حال مهندسانی که در چاپ سه بعدی هنر و تخصص دارند هم دارای آینده ی روشنی می‌باشند. مهندسان مکانیک در صنایعی چون بیوتکنولوژی، صنایع تولیدی و اتوماسیون، هوافضا، صنایع خودرو سازی و الکترونیک و کامپیوتر نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. همچنین مهندسان انواع ماشین آلات مکانیکی، دستگاها و ابزارها و همچنین موتورها را طراحی کرده و به تولید و توسعه می‌رسانند.

مهندسان مکانیک می‌توانند مرحله به مرحله از طراحی و ساخت ماشین های بزرگی مانند پرسه مته تا یک محصول کوچک مانند اتصالات مینیاتوری از ابتدا تا انتها را ساخته و طراحی کنند و آن ها تمام سعی خود را می‌کنند تا زیبای و مقاوت و عملکرد درست را در سازه های خود رعایت کنند.

از نمونه کارهایی که مهندسان مکانیک طراحی و ساخت آن ها را می‌توانند انجام دهند مواردی مانند: موتور های هواپیما، سیستم های کنترل، قطعات موتور، توربین های گازی و بادی، کمپروسور، ربات ها و ماشین آلات می‌باشند.

 

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان در آمریکا:

همانطور که گفتیم، مهندسان مکانیک برای مهاجرت به کشور فرانسه باید شرایط را خوب بررسی کنند. زیرا که کشور فرانسه جز کشورهای سطح اول جهان می‌باشد که شرایط مناسبی را برای متقاضیان و نیروی کار ماهر و همچنین کسانی که قصد مهاجرت را دارند در چند سال اخیر به وجود آورده است، تا این کشور کم بودن نیروی کار ماهر خود را بتواند از این طریق جایگزین و جبران کند از این رو کارفرمایان داخل کشور افرادی را که دارای شرایط مناسبی هستند را استخدام می‌کنند.

مطالب مرتبط:  درآمد مکانیک خودرو در ایران【تمام رازهایی که باید بدونی】

حال افرادی که می‌خواهند به این کشور مهاجرت کنند و در بازار کار مهندس مکانیک در فرانسه به عنوان یک نیروی کار ماهر مشغول به کار شوند ابتدا باید در قدم اول از شرایط مهاجرت برخوردار باشند و سپس با بررسی و تحلیل مسائل مختلف که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم به این کشور مهاجرت کنند.

مهندسان برای استخدام و قانع کردن کارفرما‌های فرانسوی باید تسلط کافی و مهارت فنی بالا بر روی ابزار ها مانند ابزارهای شبیه سازی مکانیکی و حرارتی داشته باشند.

کار اصلی مهندسین مکانیک در فرانسه چه می‌باشد؟ کار اصلی این مهندسین تامین نیاز متقاضیان برای ساخت و تولید قطعات، مجموعه ها با محصولات می‌باشد. از این رو مهندسین می‌توانند در توسعه فناوری های نوین و جدید در حمل و نقل، هوافضا، ساخت و ساز و رباتیک نیز کار کنند یا به دلیل استقبال و تقاضای زیاد در زمینه اتوماسیون و خانه های هوشمند و اتومبیل ها نیز فعالیت داشته باشند.

برای یک مهندس که قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارد دانستن وظایف نیروی کار ماهر در فرانسه کمک بزرگی به وی می‌کند تا بتواند به صورت دقیق تر و با شرایط بهتر و آمادگی لازم در بازار کار مهندس مکانیک در فرانسه حاضر گردد، همانطور که گفتیم شرح وظایف یک مهندس مکانیک در فرانسه به شکل زیر است:

 

میزان درآمد مهندس مکانیک در آمریکا

مهندسی مکانیک یکی از شغل های مورد نیاز و پر طرفدار در کشور آمریکا می‌باشد. موارد مختلفی برای ورود یک نیروی کار ماهر به بازار کار مهندسین مکانیک وجود دارد که یکی از این موارد مهم میزان درآمد حقوق یک مهندسان مکانیک در کشور آمریکا است.

پس افرادی که می‌خواهند به کشور دیگر برای کار مهاجرت کنند، یکی از موضوعات مهمی که باید مورد بررسی قرار دهند  قطعا میزان درآمد حقوق در آن کشور است. مهندسین با تحلیل و بررسی میزان حقوق می‌توانند به مقایسه میزان درآمد در این کشور با هزینه های زندگی بپردازند و قطعا این موضوع در انتخاب مناسب کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

رشته ی مهندسی مکانیک بازار شغلی وسیعی دارد که هر مهندس مکانیک می‌تواند در هر بخش و یا شاخه ای از این رشته مشغول به کار گردد.

  • یک مهندس مکانیک در ایالات متحده به صورت میانگین در هر سال کار حقوقی معادل 86500 دلار آمریکا درآمد دارد. حداقل حقوق یک مهندس مکانیک در پایین ترین میزان برای هر سال کار چیزی حدود 42400 دلار آمریکا می‌باشد و در حداکثر حالت حقوق یک مهندس مکانیک در سال 135000 دلار می‌رسد.

مهندسان مکانیک با توجه به وسعت بازار کار در آمریکا باید بدانند که مسائل زیادی در تعیین حقوق و افزایش آن برای مهندسان وجود دارد که یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد کار در شهرهای مختلف آمریکا به علاوه ی تجربه کاری و سطح تحصیل و… می‌باشد.

 

حقوق مهندسان مکانیک در شهر های مختلف آمریکا را در جدول زیر برای شما قرار داده ایم:

 

شهر میزان حقوق به صورت میانگین
آتلانتا 85،300 دلار
بالتیمور 86،600 دلار
بوستون 89،900 دلار
شیکاگو 108،000 دلار
دالاس 106،000 دلار
دنور 93،500 دلار
دیترویت 94،600 دلار
شهر کانزاس 86،600 دلار
لاس وگاس 86،000 دلار
ممفیس 92،200 دلار
میامی 84،900 دلار
نیواورلان 78،500 دلار
نیویورک 106،000 دلار
اوکلند 81،600 دلار
شهر اوکلاهما 89،100 دلار
فیلادلفیا 105،000 دلار
سن دیگو 105،000 دلار
سانفرانسیسکو 95،400 دلار
سن خوزه 100000 دلار
سیاتل 98،700 دلار
ایالت واشنگتن 90،000 دلار

نموداری از تاثیراتی که تجربه بر میزان حقوق مهندسان مکانیک در آمریکا می گذارد را برای شما قرار داده ایم:

حقوق مهندس مکانیک در امریکا

اخذ ویزای کار آمریکا برای مهندسین مکانیک:

پس از اینکه متقاضی واجد شرایط موارد گوناگون را مورد بررسی قرار داد و کشور آمریکا را برای مهاجرت انتخاب کرد باید برای گرفتن ویزا اقدام کند، حال ویزای کار در ایالات متحده چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

ویزا سند و کارتی است که اجازه سفر و ورود به ایالات متحده را به فرد می‌دهد. حتما یک شخص قبل از ورود و یا مهاجرت و کار به ایالات متحده باید برای ویزای ایالات متحده اقدام کند و پس از اخذ ویزای کار آمریکا متقاضی می‌تواند به عنوان یک نیروی مهندس مکانیک در آمریکا به کار و زندگی بپردازد.

مهندسان مکانیک که قصد مهاجرت به کشور آمریکا را دارند باید ویزای کاری این کشور را در ابتدا دریافت کنند که شرایط اخذ ویزای کار آمریکا قوانین خاص خود را دارد.

آمریکا دارای ویزای کاری زیادی می‌باشد که هر نوع ویزا باهم متفاوت است. در زیر به توضیح متداولترین نوع ویزای کاری و شرایط اخذ این ویزا می پردازیم :

یکی از ویزاهای کاری آمریکا ویزای کاری H1 می باشد، که از عمومی ترین نوع آن است. در خصوص  شرایط اخذ ویزای کار آمریکا نوع H1 باید اشاره نمود که اگر فرد بخواهد برای این نوع ویزا اقدام نماید باید در حرفه ای خاص مانند: تجارت، علوم، صنعت، هنر و… تخصص داشته باشد و حتما از کارفرما در آمریکا درخواست و دعوت نامه داشته باشد.

این ویزا در آمریکا بدون محدودیت بوده و هر تعداد متقاضی دارای شرایط می‌توانند برای اخذ آن اقدام نمایند البته متقاضی باید دلایلی برای اثبات عالی بودن خود ارائه دهد به همین دلیل اخذ این ویزا کمی دشوار است.

لازم به ذکر است کسانی که قصد مهاجرت و اخذ ویزای کاری به آمریکا را دارند باید 3 شرط مد نظر را داشته باشند و در صورت نداشتن یکی از این شرط ها ویزا وی امکان صادر شدن نخواهد داشت. این 3 شرط عبارت‌اند از:

  1. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم داشتن پیشنهاد و دعوت نامه شغلی از کارفرما در خاک آمریکا
  2. کارفرمای شخص باید دادخواست را توسط خدمات شهروندی ایالات متحده به نام USCIS تایید کرده و دریافت کند و سپس پس از دریافت دادخواست شخص می‌تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.
  3. کارفرما باید گواهینامه از DOL داشته باشد، کارفرما باید قبل از درخواست برای USCIS جهت درخواست گواهینامه DOL اقدام نماید.

گواهینامه DOL جهت اثبات این موضوع می‌باشد که شخص به عنوان یک کارفرما آمریکایی می‌تواند یک شخص و نیروی کاری غیر آمریکایی را استخدام کند، اما اگر نیروی کار خارجی کوچک‌ترین تاثیری در موقعیت شغلی نیروی کار داخل آمریکا ایجاد کند درخواست رد خواهد شد.

مطالب مرتبط:  درآمد مکانیک در انگلستان【تمام رازهایی که باید بدونی】

همانطور که گفتیم ویزای کاری H1 تنها یکی از ویزا‌های کاری آمریکا می‌باشد و کشور آمریکا دارای ویزاهای کاری مختلفی می‌باشد که ما فقط یکی از آن ها را در این مقاله بررسی کردیم.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا عبارت‌اند از:

  • گذرنامه معتبر (باید در کل مدت اقامت شخص در ایالت متحده معتبر باشد)
  • عکس جهت اخذ ویزا
  • ارائه دعوت نامه کاری
  • پرداخت هزینه 190 دلار جهت درخواست ویزای کاری و ارائه رسید آن
  • پر کردن فرم درخواست ویزا
  • تمکن مالی و گردش حساب
  • نامه سلامت پزشکی

اخذ اقامت آمریکا از طریق کار مهندس مکانیک:

ویزای کاری آمریکا به دو نوع ویزای موقت و ویزای دائم تقسیم می‌گردد.

همانطور که گفته شد برای مهاجرت به آمریکا و ورود به بازار کار باید متقاضی شرایط خاصی داشته باشد که از شروط اصلی تخصص در یک زمینه کاری و داشتن کارفرما می‌باشد.

ویزای موقت به این معنا می‌باشد که وقتی شخص موفق به دریافت ویزای آمریکا گردید، پس از ورود به کشور آمریکا یک اقامت موقت 1 ساله دریافت می‌کند، در این اقامت اگر قرارداد کاری شخص تمدید شود مجدد 2 سال اقامت او تمدید خواهد شد و در صورت گذشت 5 الی 7 سال کار در آمریکا شخص می‌تواند جهت اخذ اقامت دائم یا به عبارتی گرین کارت آمریکا اقدام کند و اگر شخص پس از دریافت اقامت دائم آمریکا در طول مدت این اقامت خود دچار مشکل نشود و مالیات مربوط به خود را به درستی پرداخت کرده باشد و به زبان انگلیسی مسلط شده باشد در این حالت می‌تواند جهت دریافت سیتیزنی آمریکا اقدام نماید، حال که شخص کارت سیتیزنی آمریکا را دارد به راحتی می‌تواند در صورت موافقت اداره مهاجرت پاسپورت آمریکا را نیز دریافت کند.

به این نکته توجه داشته باشید که افراد باید در ویزاهای موقت و یا غیر مهاجرتی بعد از مدت اقامت خود خاک کشور آمریکا را ترک کنند و از کشور خارج شوند و یا اگر مایل به ماندن هستند جهت تمدید مجدد آن اقدام نمایند.

 این مقاله توسط موسسه مهاجرتی ملک پور (MIE اتریش) تهیه شده است، هرگونه استفاده از مقالات این موسسه خلاف مقررات است و شرعاً حرام می‌باشد.

 

نحوه کاریابی برای مهندس مکانیک در آمریکا:

همانطور که به آن اشاره کردیم یکی از شرط های اصلی برای ورود به بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا داشتن کارفرما در این کشور است.

افرادی که دارای تجربه و تخصص در رشته مهندسی مکانیک هستند و به دلیل اینکه کشور آمریکا، کشور وسیع و دارای سطح بالای تکنولوژی و همچنین کمبود نیروی ماهر است، پیدا کردن کار در این کشور زیاد سخت نمی‌باشد و از این رو با درخواست کارفرما در آمریکا شانس شما دو چندان می‌شود.

اما باید توجه داشت که هم اکنون به دلایل سیاسی هموطنان عزیزمان اجازه اخذ اغلب ویزاهای آمریکا از جمله ویزای کاری را ندارند اما این دلیل بر این نمی‌باشد که به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا مهاجرت کرد.

بلکه متقاضیان ایران از طریق دریافت ویزای تحصیلی می‌توانند وارد کشور آمریکا شوند و در صورت پیدا کردن کارفرما اقامت خود را از تحصیلی به اقامت کاری تبدیل کنند پس جای نگرانی نیست.

از دیگر روش ها برای پیدا کردن و رسیدن به کار در آمریکا بررسی و جسته‌جو در موسسات و سایت های کاریابی معتبر است تا با استفاده از خدمات و مشاوره های این موسسات بتوان متناسب با رشته تحصیلی و مهارت های خود کار مورد نظر را پیدا کنید.

در این حالت مهندسین مکانیک با قرار دادن مدرک تحصیلی و کاری خود می‌توانند جهت پیدا کردن کارفرما اقدام نمایند و کارفرما پس از بررسی مدارک متقاضی در صورت درخواست به همکاری دعوت نامه‌ای برای شخص ارسال می‌گردد.

در قسمت پایین نام تعدادی از موسسات و سایت های کاریابی در آمریکا را قرار داده ایم:

موسسات و سایت های کاریابی در آمریکا
Robert Half
CareerBuilder
Indeed
LinkedIn
Job.com
Ladders
Simply Hired
Dice

بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا و سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم به اکثر سوالات که امکان داشت ذهن شما را درگیر کرده باشد از جمله: بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا، فرصت های کاری موجود برای مهندسین مکانیک و حقوق و درآمد در مشاغل برای مهندسان مکانیک در آمریکا، مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا که باید به سفارت آمریکا ارائه شود و سایر مطالب و موضوعات مربوط در رابطه به موضوع بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

 

در سال تعداد زیادی متقاضی و نیروی کار ماهر از طریق ویزای کاری و یا تحصیلی و … اقدام به مهاجرت در این کشور می‌کنند زیرا کشور آمریکا از ابرقدرت های جهان در علم و تکنولوژی می‌باشد، که افراد متقاضی در صورت داشتن شرایط و مهارت لازم می‌توانند برای پیدا کردن کار از طریق مراجعه و ثبت نام در سایت های کاریابی جهت ورود به بازار کار مهندسی مکانیک اقدام نمایند.

موسسه حقوقی ملک پور ( MIE آمریکا) که خدمات مهاجرت به آمریکا را به متقاضیان خود ارائه می‌دهد از معدود موسسات در خاورمیانه است و شما عزیزان می‌توانید در صورت داشتن شرایط با خدمات موسسه حقوقی ملک پور ( MIE آمریکا) به این کشور مهاجرت نمایید.

موسسه حقوقی ملک پور ( MIE آمریکا) این امکان را به شما می‌دهد که شما با تماس به موسسه به صورت رایگان از اطلاعات و مشاوره های این مجموعه استفاده کرده و اطلاعات مورد نیاز خودتان را جمع آوری کنید.

 

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا

 

 متخصصین برای ورود به بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا باید برای اخذ کدام ویزا اقدام کنند؟
ویزای H1 ویزای کاری آمریکا می‌باشد که مهندسان مکانیک در سایر کشور ها می توانند برای مهاجرت به آمریکا اخذ نمایند.

 میزان درآمد در بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا چه مقدار است؟
به صورت متوسط مهندسین مکانیک در آمریکا در هر سال 86500 دلار درآمد کسب می کنند.

کارفرمایان آمریکایی برای ارسال دعوت نامه برای نیروی خارجی باید دارای چه شرایطی باشد؟
کارفرما برای ارسال دعوت نامه باید دارای گواهینامه از DOL باشد و همچنین باید دادخواست تایید شده توسط خدمات شهروندی ایالت متحده به نام USCIS را کسب نماید.

✅متخصصین پس از ورود به بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا بعد از گذشت چند سال می‌توانند اقامت و گرین کارت آمریکا را دریافت کنند؟
متخصصان پس از ورود به بازار کار مهندس مکانیک در آمریکا و مهاجرت به آمریکا، با گذشت 5 تا 7 سال کار و زندگی در آمریکا می توانند برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

About مدیریت سایت

عاطفه محمدی، مدیر سایت آموزش رانندگی، با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش رانندگی، یکی از متخصصان و مدرسان برجسته این حوزه است. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی حمل و نقل هستند و در زمینه آموزش رانندگی، کتاب‌ها و مقالات متعددی منتشر کرده‌اند.

عاطفه محمدی، با انگیزه و اشتیاق فراوان، همواره به دنبال بهبود کیفیت آموزش رانندگی در ایران بوده است. ایشان معتقدند که آموزش رانندگی، یکی از مهم‌ترین آموزش‌هایی است که یک فرد می‌تواند در طول زندگی خود دریافت کند.

سایت آموزش رانندگی، با مدیریت عاطفه محمدی، یکی از منابع معتبر آموزش رانندگی در ایران است. این سایت، با ارائه مطالب آموزشی متنوع و آموزش‌های آنلاین، به افراد کمک می‌کند تا با آگاهی و مهارت بیشتری، رانندگی را بیاموزند.

عاطفه محمدی، با تلاش و کوشش فراوان، همواره در تلاش است تا سهم خود را در ارتقای سطح فرهنگ رانندگی در ایران ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *