سه شنبه , اسفند 29 1402
آزمون آیین نامه رانندگی
آزمون آیین نامه رانندگی

pdf آزمون آیین نامه رانندگی اصلی ۱۴۰۳ [نمونه سوالات آیین نامه]

آزمون آیین نامه رانندگی

مقدمه:

در این صفحه تمام نمونه سوالات آیین نامه و نکاتی که برای قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی نیاز دارید قرار دادیم شامل:

  1. جدیدترین آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی ۱۰۰٪) در سال ۱۴۰۳ به صورت رایگان و آنلاین
  2. کاملترین و مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب (برگه فرمت pdf)

✦ توجه داشته باشید این مجموعه تست آیین نامه دقیقا در آزمون آیین نامه 1403 داده مي شود. اگر میخواید به راحتی قبول شوید این صفحه را کامل مطالعه کنید.

✦ با شرکت در تست آیین نامه راهنمایی رانندگی آموزشگاه رانندگی سبقت دیگر نیاز به هيچ کتاب و یا فایل دیگری ندارید و در کمترین زمان قبولی شما را تضمین میکنیم.

تست آیین نامه آنلاین با جواب (قبولی ۱۰۰٪) ۱۴۰۳

(همراهان عزیز اگر نمی خواهید هزینه کنید با همین تست های رایگان سایت می توانید قبول شوید بدون مطالعه کتاب راهنمای رانندگی، ولی اگر فایل سوال را می خواهید داشته باشید باید بسته طلایی سوالات آیین نامه را خرید کنید)

تست آزمون نهایی آیین نامه رانندگی

اگر فکر میکنی آماده ای برای آزمون آیین نامه، با استفاده از آزمون زیر خودت را محک بزن

آزمون زیر 30 سوال از 1000 سوال را به صورت تصادفی نمایش می دهد (با هر بار شروع آزمون سوالات تغییر میکند)

آزمون آیین نامه با سوالات تصادفی

مدت زمان این آزمون 20 دقیقه می باشد

موفق باشید

آزمون آنلاین تابلوهای راهنمایی و رانندگی

در این قسمت 4 آزمون آنلاین تابلوهای راهنمایی و رانندگی را قرار دادیم این تست ها از مهمترین سوالات آزمون آیین نامه می باشد.

آزمون آنلاین تابلوهای راهنمایی و رانندگی

دانلود سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب (قبولی ۱۰۰٪) پایه سه

کاربران گرامی اگر میخواهید به راحتی در امتحان کتبی قبول شوید به شما بسته طلایی را پیشنهاد میکنیم فقط کافیه بسته طلایی نمونه سوالات آیین نامه با جواب را مطالعه کنید

دیگر نیاز به کتاب آیین نامه و یا جزوه های مختلف ندارید فقط با چند ساعت مطالعه بسته طلایی سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب قبولی شما تضمین می شود.

قیمت : 29900 تومان

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود

توجه داشته باشید که این مجموعه اصل سوالات امتحانی آیین نامه می باشد

همراهان عزیز، با نمونه سوالات آیین نامه رایگانی که قرار دادیم به راحتی می توانید در آزمون راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه رانندگی ماشین اقدام کنید و قبول شوید. راستی بعضی از کاربرها سوال میکنند که سوالات آیین نامه 1403 با سال ۱۴۰۳ فرق میکنه؟ در جواب باید بگم که تقریبا 10 درصد سوالات تغییر کرده.

سوالهای آیین نامه

سوالهای آیین نامه با جواب (pdf بسته طلایی برگه زرد) را می توانید با کلیک کردن روی گزینه زیر مشاهده کنید. شانس خود را برای قبولی در امتحان رانندگی با این پکیج افزایش دهید. (این نسخه جدید مناسب برای مطالعه آفلاین می باشد)

این اشتباهات نکن:

  • خیلی از کاربرها از برنامه و اپلیکیشن برای تست و آزمون آیین نامه استفاده میکنند خیلی از این برنامه ها به روز نیستند اگر سوالات بروز نباشند فقط وقت شما گرفته ميشه .
  • فقط از وب سایتهای آموزشگاه رانندگی سوالات آیین نامه واقعی را دریافت کنید خیلی از سایتهای فروش سوالات آیین نامه بدون مجوز و داشتن سوالات جدید فعالیت ميکنند .

دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) شامل:

  1. آزمون های شبیه ساز امتحان اصلی (78 آزمون)
  2. هر آزمون 30 سوال دارد (دقیقا اصل سوالات)
  3. 20 دقیقه زمان دارید تا جواب نمونه سوالات آیین نامه را بدید
  4. سوالهای آزمون آیین نامه رانندگی برای سال 1403 می باشد
  5. آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) تضمینی است (اگر کامل مطالعه کنید)
  6. با تمرین این شبیه ساز امتحان به راحتی قبول خواهيد شد

دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)

دانلود نمونه سوالات امتحان آیین نامه اصلی آنلاین

  1. ✦نمونه سوالات امتحان آیین نامه اصلی

سوالات امتحان آیین نامه اصلی را فقط از وب سایت های اصلی آموزشگاه های رانندگي دانلود کنید دلیلش را در ادامه توضيح خواهیم داد . راستی پیشنهاد میکنیم حتما توضیحات این صفحه را مطالعه کنید موارد جدیدي را آموزش دادیم .

  1. ✦تست آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی:

  • نتایج آزمون راهنمایی رانندگی را بعد از تست میتوانید مشاهده نمایید
  • قبولی خود را با این شبیه ساز آزمون آنلاین آیین نامه تضمین کنید
  1. ✦تست آزمون آنلاین آیین نامه 1403:

آزمون آنلاین آیین نامه 1403 ( بیش از 75 آزمون تستی آیین نامه را برای شما عزیزان آماده نمودیم ) این مجموعه دقیقا عین آزمونهاي اصلی هستند بدون کوچک ترین تغییر.

  1. ✦آزمون آیین نامه رانندگی یکی از مراحل دریافت گواهینامه

آزمون آیین نامه رانندگی یکي ازمراحل در فرایند دریافت گواهینامه رانندگی است. این آزمون شامل سه بخش تئوری ، عملی و آزمایش تخصصی است.

در بخش تئوری ، مهارتهای عمومي و خاص رانندگی به همراه قوانین و مقررات ترافیکی به کاندیداها آموزش داده می‌شود. این بخش از آزمون با استفاده از سوالات چندگزینه‌ای برای ارزیابی دانش و مهارتهای کاندیداها استفاده می‌شود.

  1. ✦امتحان آیین نامه رانندگی بدون استرس با نمونه سوالات آیین نامه

مطالعه آیین نامه رانندگی بسیار کاربردی است ولی برای بعضی افراد به دلیل کمبود زمان، مشکل است. دراین شرایط اموزشگاه رانندگی سبقت با ارائه بسته های آموزشی طلایي و نمونه سوالات آیین نامه رایگان آماده است تا به شما کمک کند تا آیین نامه رانندگی را به راحتی ياد بگیرید و به رانندگی امن و مسئولانه دست یابید.

  1. ✦آزمون آیین‌ نامه اصلی دریافت گواهینامه رانندگی

شامل موارد زیر است:
• پاس کردن ازمون نظری و عملی دریافت گواهینامه رانندگی به همراه نمره قبولی
• داشتن سن قانونی برای موتورسیکلت، خودروی سواری و خودروی شاسی‌بلند
• داشتن مدرک تحصیلی معتبر برای درخواست گواهینامه رانندگی حرفه‌ای
• گذراندن آزمون‌های پزشکي مورد نیاز برای دریافت گواهینامه رانندگی
• پرداخت هزینه صدور گواهینامه رانندگی به مراجع مربوطه

  1. ✦آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه رانندگی

آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه رانندگی ، یک سری قوانین و مقررات است که برای آموزش و ارزیابی مهارت های رانندگی در کشور ما تدوین شده است.

این ایین نامه شامل مواردی مانند الزامات سنی، سطح تحصیلات و سایر شرایط لازم برای دریافت گواهینامه رانندگی است . همچنین آیین نامه مشخصات مربوط به آزمون های نظری و عملی رانندگی را نیز شامل می شود.

با این حال آیین نامه راهنمایی و رانندگي تنها بخشی از فرایند دریافت گواهینامه رانندگی است. افراد برای دریافت گواهینامه رانندگی باید در کلاس های آموزشی رانندگی شرکت کرده و بعد از گذراندن آزمون های نظری و عملی می توانند گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنند.

به همین دلیل، رعایت قوانین و مقررات ایین نامه راهنمایی و رانندگی از اهمیت بسیاری برای افرادی که به دنبال دریافت گواهینامه رانندگي هستند برخوردار است.

  1. ✦مراحل و مدارک آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه رانندگی

آزمون آیین نامه اصلی دریافت گواهینامه رانندگی شامل موارد مختلفی از جمله شناسنامه ، کارت ملی ، مدرک تحصیلی ، عکس رنگی ، گواهی پزشکی و مسئولیت نامه می‌باشد. همچنین آیین نامه‌ها ومقررات مختلفی برای دریافت گواهینامه رانندگی در نظر گرفته شده است که باید به طور دقیق رعایت شود.

برای مثال، باید زمان و تاریخ مشخصی برای امتحان نظری و عملی در نظر گرفته شود و همچنین درصورت عدم قبولی در امتحان‌ها، زمان مشخصی براي دوباره شرکت در آن‌ها تعیین می‌گردد.

به طور کلی باید همه مراحل و شرایط مورد نیاز برای دریافت گواهینامه رانندگی را به دقت رعایت کرد تا درانتها بتوان این گواهینامه را به دست آورد.

مطالب مرتبط: سوالات آیین نامه موتورسیکلت

سوالات آیین نامه پایه دوم

سوالات بی سوادی رانندگی

دانلود نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب پایه سه

کاربران گرامی اگر میخواهید به راحتی در امتحان قبول شوید به شما بسته طلایی را پیشنهاد میکنیم فقط کافیه بسته طلایی نمونه سوالات آیین نامه با جواب را مطالعه کنید

دیگر نیاز به کتاب آیین نامه و یا جزوه های مختلف ندارید فقط با چند ساعت مطالعه بسته طلایی سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب قبولی شما تضمین می شود.

قیمت : 29900 تومان

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود

توجه داشته باشید که این مجموعه اصل سوالات امتحانی آیین نامه می باشد

با توجه به این نکات می‌توانید سوالات آیین نامه رانندگی را دانلود کنید و با مطالعه آنها آمادگی خود را برای آزمون آیین نامه رانندگي افزایش دهید .

در اینجا چند منبع معتبر برای دانلود سوالات آیین نامه رانندگی آورده شده است :

  • کتاب‌های آیین نامه رانندگی
  • سایت‌های آیین نامه رانندگی
  • اپلیکیشن‌های آیین نامه رانندگی

همچنین می‌توانید سوالات آیین نامه رانندگی را از مراکز آموزش رانندگی دانلود کنید .

مزایای دانلود سوالات آیین نامه رانندگی

دانلود سوالات آیین نامه رانندگی مزایاي زیادی دارد این مزایا عبارتند از :

  • صرفه جویی در زمان
  • دسترسی به سوالات به صورت آنلاین
  • امکان تمرین پاسخگویی به سوالات در هر زمان و مکان
  • افزایش آمادگي برای آزمون آیین نامه رانندگی

با دانلود سوالات آیین نامه رانندگی، می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و آمادگی خود را برای آزمون آیین نامه رانندگی افزایش دهید .

نکاتی برای مطالعه سوالات آیین نامه رانندگی

هنگام مطالعه سوالات آیین نامه رانندگی توجه به چند نکته مهم ضروري است این نکات عبارتند از :

  • مطالعه منظم
  • تمرکز بر سوالات مهم
  • پاسخگویی به سوالات به صورت دقیق
  • مرور سوالات قبل از آزمون

با رعایت این نکات می‌توانید به خوبی براي آزمون آیین نامه رانندگی آماده شوید.

در ضمن دوستان بعد از اینکه در آزمون آیین نامه و شهری قبول شدید برای پیگیری گواهینامه از این سایت باید اقدام نمایید.https://najatracking.post.ir/

این تست های آنلاین مناسب برای گواهینامه پایه سوم، پایه دوم و اول میباشد

نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه ۱۴۰۳

کسب نمره قبولی در آزمون اصلی آیین نامه ۱۴۰۳ برای همه افرادی که قصد دارند گواهینامه خود را در هر پایه ای دریافت کنند لازم و ضروري است و متقاضیان حتما باید قبل از شرکت در آزمون عملی این مرحله را پشت سر بگذارند.

سوالات آزمون آیین نامه رانندگی

اما در نهایت برای قبولی در آزمون نهایی آیین نامه رانندگی چه باید کرد؟ و بهترین راه‌حل جهت قبولی 100% در تست آزمون نهایی آیین نامه رانندگی ۱۴۰۳ چیست؟ یا چگونه می‌توان برای پاسخ دادن به تستها و قبولی در آزمون راهنمایی و رانندگی مهارت و تجربه کافی کسب کرد؟

  • همه اینها سوالاتی است که ذهن متقاضیان دریافت گواهینامه و شرکت کنندگان آزمون گواهینامه را به خود مشغول کرده و به گونه‌ای که قبولی در این آزمون به یکی از دغدغه‌های فکري فرد متقاضی تبدیل شده است.
  • از طرفی امروزه برای دریافت گواهینامه سخت‌گیری‌های بیشتری اعمال می‌شود که طراحی سخت‌تر و پیچیده‌تر تستها یکی از این چالش‌ها است که باعث شده درصد قبولی افراد شرکت کننده در آزمون بسیار کم شود.
  • از سوی دیگر بسیاری از افراد زمان کافی برای مطالعه کتاب یا سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ را نداشته و به دنبال راه مناسب‌تری برای یادگیری هستند.
  • به همین دلیل در ادامه این مقاله می‌خواهیم درباره تست آزمون رانندگی یا آزمون آنلاین آیین نامه 1403 که کمک بسیار زیادی برای قبولی در آزمون گواهینامه می‌کند را معرفي کنیم.
 

آزمون آنلاین آیین نامه 1403 چه کاربردی دارد؟

آزمون آنلاین آیین نامه چه کاربردی دارد؟

آزمون رانندگی ( همچنین به عنوان امتحان رانندگی یا آزمون راننده شناخته می شود ) روشی است که برای ارزیابی توانایی یک فرد در کار با موتور یا وسیله نقلیه مانند اتومبیل سواری ، موتور سیکلت یا وسیله نقلیه تجاری طراحی شده است.

تست آزمون رانندگی مثل یک شبیه‌ساز آزمون آیین نامه رانندگی عمل می‌کند و آزمونی را برگزار کرده که شامل اصل تستهای آیین نامه است آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی ۱۴۰۳ بوده که شما به عنوان شرکت کننده در آزمون باید در زمان مشخص به این تستها پاسخ دهید.

این نوع آزمون‌ها که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و سایت‌های بسیاری این خدمت را به صورت رایگان یا در قبال دریافت هزینه کمي برای متقاضیان فراهم می‌کنند.

در صورتی که شما یکی از متقاضیان دریافت گواهینامه هستید و قبولی در تست آزمون نهایی آیین نامه رانندگی برایتان واجب است یا به دلیل سخت و پیچیده شدن تستهای طراحی شده احساس نگراني می‌کنید، در این سایت می‌توانید تست آزمون رانندگی ۱۴۰۳ را به صورت کاملا رایگان انجام دهید.

آیا مطالعه کتاب قوانین راهنمایی و رانندگی جهت شرکت در آزمون آنلاین آیین نامه لازم است؟

  • از آنجایی که بعد از برگزاری و شرکت در کلاس‌های تئوری و فنی آموزشگاه‌ها باید در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت کنید و برای همه متقاضیان دریافت گواهینامه شرکت در این کلاس‌ها اجباری است و باعث به وجود آمدن یک پیش زمینه کلی از موارد آزمون برای متقاضي است جهت شرکت در آزمون آیین نامه اصلی آنلاین نیازی به مطالعه کتاب یا نمونه سوالات آیین نامه نبوده و مطالب بیان شده در کلاس‌ها کفایت می‌کند.
  • از سوی دیگر با شرکت کردن در این آزمون‌ها خودتان را محک زده و ضمن یادگیری مطالب با تستهای آزمون نهایی آیین نامه رانندگی نیز آشنا شده‌اید. همچنین می‌توانید با شرکت در چند آزمون بهتر قوانین مختلف را درک کرده و با یادداشت کردن نکات و بررسی قوانینی که به هم شباهت دارند به جواب درست برسید.
 

در کدام سایت‌ها کامل‌ترین و مورد اعتمادترین مجموعه آزمون‌های آیین نامه آنلاین وجود دارد؟

  1. یکی از شرط‌ها برای شرکت در این آزمون‌ها کامل و مورد اعتماد بودن آن‌ها است. سوالاتی که در تست‌هاي آنلاین قرار دارند باید بر اساس استانداردهای راهنمایی و رانندگی بوده و مطابق با آخرین تغییرات قوانین و مقررات کتاب باشند.
  2. بنابراین باید از سایت‌هایی که زیر نظر راهنمایی و رانندگی یا موسسه‌های آموزش رانندگی فعالیت می‌کنند اعتماد کنید. در این سایت نیز می‌توانید به یک مجموعه عالی از آزمون‌های آنلاین به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته و نگرانی درباره استاندارد یا کامل بودن تستها نداشته باشید.

برای نتیجه بهتر و قبولی در آزمون چگونه تست زنی آیین نامه را انجام دهیم؟

برای کسب بهترین نتیجه و قبولی در آزمون اصلی بهتر است برای انجام تست آزمون آنلاین آیین نامه شرایطی مانند امتحان آیین نامه رانندگی فراهم کنید یعنی بدون کمک گرفتن از اطرافیان خود و با توجه معلومات خودتان تستها را در زمان تعیین شده پاسخ دهید تا هنگام آزمون راهنمایی و رانندگی ۱۴۰۳ با کمبود وقت یا مشکل دیگری مواجه نشوید.

در پایان بهتر است سوالاتي را که غلط جواب داده‌اید را بررسی کرده و نکات کلیدی تست را برای مرور دوباره یادداشت کنید تا نمره شما در آزمون اصلی قابل قبول باشد.

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند ماه

دانلود فایل آزمون آیین نامه (جهت دانلود روی گزینه های زیر کلیک کنید)

pdf

word

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) رایگان سال 1403

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) به صورت رایگان برای سال 1403 با پاسخ صحیح فقط از یک سایت معتبر بخواهید خیلی از سایتها ادعا میکنند سوالات جدید را دارند ولی …

موفقیت در آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی ۱۰۰٪)

برای موفقیت در آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) راهی ساده‌تر از آنچه فکر می‌کنید پیش روی شماست. معمولا شرکت در کلاس‌های آموزشی برای کسب اطلاعات و دانش کافی برای قبولی در آزمون کافی نیست. منبعی که برای این آزمون معرفی می‌شود، کتاب آیین‌ نامه راهنمایی و رانندگی است که مطالعه آن نیز بسیار زمانبر و به خاطر سپردن خط به خط قوانین آن نسبتا سخت خواهد بود.

پس راه حال قبولی در آزمون آیین‌ نامه چیست؟

قبولی در آزمون به کمک نمونه سوالاتی که برای شما تهیه کرده‌ایم بسیار آسان خواهد بود. شما با دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) به تعداد زیادی سوال و جواب مهم و پرتکرار دست پیدا خواهید که مطالعه آزمون و آشنایی با سوالات آن را در زمان بسیار کوتاهی برایتان ممکن خواهد کرد. در ادامه به سوالاتی در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

آیا تست‌های آماده آیین‌ نامه به روز هستند؟

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) ۱۴۰۳ را به راحتی می‌توانید با این تست‌ها پشت سر بگذارید. این نمونه سوالات طبق آخرین آزمون‌های برگزار شده جمع‌آوری شده‌اند و می‌توان از آن‌ها به عنوان منبعی جامع و به روز یاد کرد.

استفاده از نمونه سوالات آیین‌ نامه در دستگاه‌های مختلف

شما نمونه‌ سوالات تهیه شده را می‌توانید در فرمت‌های آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) ios برای گوشی‌های آیفون، در آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) apk برای گوشی‌های اندرویدی و… استفاده کنید. در آزمون‌های آنلاین، مطالعه سوالات به شکل آنلاین و در بستر اینترنت خواهد بود و اگر آفلاین باشند در قالب پی دی اف و قابل مطالعه در اکثریت دستگاه‌های هوشمند نیز در دسترس خواهند بود.

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)
آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)
عنوانتوضیحات
آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)آزمون آیین نامه رانندگی وب سایت آموزشگاه سبقت قبولی شما را تضمین میکند
نمونه سوالات آیین نامهبسته طلایی نمونه سوالات آیین نامه دقیقا چاره کاره شماست برای قبولی در آزمون اصلی
تست آیین نامهتست آیین نامه با جواب را به صورت رایگان برای شما آماده کردیم تا به راحتی گواهینامه رانندگی بگیرید
آزمون آنلاین آیین نامهبرای شما 78 آزمون اصلی آماده کردیم  تمام سوالات این آزمونها بروز هستند و شامل سوالات فنی، تابلوهای راهنمایی رانندگی، حق تقدم و … می باشد
سوالات آیین نامه فصل به فصلسوالات آیین نامه فصل به فصل (فصل اول، فصل دوم، فصل سوم، فصل چهارم، فصل پنجم، فصل ششم، فصل هفتم)

دانلود سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب پایه سه

کاربران گرامی اگر میخواهید به راحتی در امتحان قبول شوید به شما بسته طلایی را پیشنهاد میکنیم فقط کافیه بسته طلایی نمونه سوالات آیین نامه با جواب را مطالعه کنید

دیگر نیاز به کتاب آیین نامه و یا جزوه های مختلف ندارید فقط با چند ساعت مطالعه بسته طلایی سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب قبولی شما تضمین می شود.

قیمت : 29900 تومان

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود

توجه داشته باشید که این مجموعه اصل سوالات امتحانی آیین نامه می باشد

بزودی سوالات گواهینامه رانندگی پایه یک (کامیون ها، اتوبوس ها و واگن ها و …) را قرار میدهیم.

راستی کتابچه و دفترچه راهنمای آموزش رانندگی دنده دستی و آموزش رانندگی با دنده اتوماتیک و آموزش رانندگی لیفتراک در سایت موجود است.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم:

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب (اصل سوالات آیین نامه پایه ۳ با چند ساعت مطالعه تضمینی قبولی) در قالب pdf با بالاترین کیفیت از وب سایت آموزشگاه رانندگی سبقت.

سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی

دانلود چند مورد از مهم ترین و سخت ترین نمونه سوالات آیین نامه پایه سه راهنمایی و رانندگی با جواب pdf

در ادامه سوالات آیین نامه با جواب را قرار دادیم پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید:

بخش اول

دانلود سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب پایه سه

کاربران گرامی اگر میخواهید به راحتی در امتحان قبول شوید به شما بسته طلایی را پیشنهاد میکنیم فقط کافیه بسته طلایی نمونه سوالات آیین نامه با جواب را مطالعه کنید

دیگر نیاز به کتاب آیین نامه و یا جزوه های مختلف ندارید فقط با چند ساعت مطالعه بسته طلایی سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب قبولی شما تضمین می شود.

قیمت : 29900 تومان

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود

توجه داشته باشید که این مجموعه اصل سوالات امتحانی آیین نامه می باشد

  • 🎯راهنمای استفاده
    • نحوه دانلود فایل: برای دانلود سوالات آیین نامه رانندگی (بسته طلایی) باید از همین صفحه خرید کنید بعد از خرید لینک دانلود فایل سوالات به صورت اتوماتیک (بلافاصله) در اختیار شما قرار داده میشود.
      • نحوه نصب فایل: فایل نصبی نیست فایل پی دی اف و در هر سیستم عاملی (اندروید، آیفون، کامپیوتر و …) قابل اجرا می باشد.
      • نحوه استفاده از فایل: بعد از دانلود فایل پی دی اف به راحتی اجرا می شود سوالات و پاسخنامه با بهترین کیفیت هستش می توانید مطالعه کنید (بعضی از دوستان دوست دارند از فایل پرینت بگیرند که به راحتی میتوانند این کار انجام بدهند ولی ما پیشنهاد نمیکنیم)
  • 🎯سوالات آیین نامه رانندگی
    • سوالات چهار گزینه ای و تستی: این سوالات به صورت تستی می باشد و پاسخنامه تمام سوالات به صورت صحیح درج شده
  • 🎯نکات کلیدی
    • نکات مهم آیین نامه رانندگی: در سایت کلی آموزش از آزمون شهری قرار دادیم که میتوانید به صورت رایگان مشاهده کنید.

دانلود نمونه سوالات تستی آیین نامه ۱۴۰۳ پایه ۳ با جواب:

جــدیــدتــریــن و کاملترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳ پایه سوم pdf با جواب (دقیقا سوالات کارتکس اصلی بدون کوچکترین تغییر) سوالات آیین نامه 1403 رایگان

(همانطور که میدانید امتحان گواهینامه بسیار سخت است و در هر امتحان تعداد انگشت شماری قبول می شوند ولی اصلا نگران نباشید با مطالعه بسته طلایی ما به آسانی قبول خواهید شد)

به راحتی و در کمترین زمان ممکن با دانلود سوال آیین نامه رانندگی پایه 3 با جواب، بدون غلط در امتحان آیین نامه قبول شوید

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】

چرا این سوالات را از سایت شما دانلود کنم؟ چون ما آموزشگاه رانندگی داریم دقیقا از همین سوالات (در کل استانها) در امتحان آیین نامه داده میشه.

با مطالعه این مجموعه فوق العاده دیگر نیاز به هیچ کتاب و یا فایل دیگری در امتحان ندارید صد در صد قبولی خود را با نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】 پایه سوم تضمین کنید:

قیمت : 29900 تومان

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود

توجه داشته باشید که این مجموعه اصل سوالات امتحانی آیین نامه می باشد

بخش دوم

دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه ۳ با جواب رایگان

کاربران گرامی سایت آموزشگاه رانندگی سبقت سوالات آیین نامه اصلی بهمراه پاسخنامه صحیح که در ادامه مطلب قرار میدهیم جزء  پرتکرار ترین سوالات رانندگی می باشد حتما حتما این سوالات را مطالعه کنید چون در روز امتحان آیین نامه این سوالات را در روز امتحان خواهید دید.

سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب

نمونه سوال های آیین نامه پایه ۳

1) در خیابان ها و جاده هایی که نور کافی وجود دارد………..

1. باید از نوربالا استفاده نمود
2. باید تنها از چراغ های جانبی جلو و عقب استفاده نمود
3. باید تنها از نور پایین استفاده نمود
4. تمام چراغها را باید خاموش نمود

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

2) ورود و عبور عابرین پیاده در آزاد راه ها …….

1. با رعایت ضوابط و مقررات مجاز است
2. ممنوع است
3. در مواقع اضطراری مجاز است
4. با رعایت نکات ایمنی مجاز است

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

نمونه سوالات آیین نامه با جواب پایه سه

3) محدودیت های حرکت و سرعت در جاده ها به وسیله ……….. تعیین می گردد

1. رانندگان
2. علایم و تابلوها
3. استفاده کنندگان از راه
4. افراد صلاحیت دار

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

4) کدام مورد زیر صحیح نمی باشد؟

1. کنترل دوره ای تایر زاپاس الزامی می باشد
2. عدم نظیم چرخ ها در ساییدگی نامتوازن تایرها مؤثر است
3. یکی از نکات در خصوص سیستم ترمز کنترل روغن ترمز است
4. در صورتی که باد تایر بیش از حد مجاز باشد سطح اتصال تایر با زمین در بیشترین حد خود قرار می گیرد

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

5) منظور از توقف چیست؟

1. ایست وسیله نقلیه در زمان طولانی بدون حضور راننده
2. ایست وسیله نقلیه در زمان کوتاه
3. ایست وسیله نقلیه در زمان طولانی با حضور راننده
4. ایست وسیله نقلیه برای هر مدت ممنوع

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

6) هرگاه وسیله نقلیه ای شب در کنار و بیرون سطح راه توقف نماید و نور کافی در آن محل برای تشخیص اشخاص از فاصله 150 متری وجود نداشته باشد انجام کدام مورد زیر ضروری است؟

1. نگهداشتن پدال ترمز برای روشن شدن چراغ ترمز
2. روشن نمودن چراغهای بزرگ با نور بالا
3. روشن نگهداشتن چراغهای کوچک جلو و خطر عقب وسیله نقلیه
4. روشن نمودن راهنمای سمت راست خودرو

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

600 نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی جدید جدید جدید

7) استفاده از بوق در کدام یک از موارد زیر مجاز است؟

1. اطلاع و آگاه سازی سایر کاربران راه و جلوگیری از بروز سانحه و خطر
2. اطلاع و آگاه سازی برای ادای احترام به سایر کاربران راه
3. برای کاهش شدت تصادفات
4. برای کاهش شدت تصادفات و ادای احترام به سایر کاربران راه

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

8) کدام یک از وسایل نقلیه زیر نسبت به دیگر وسایل نقلیه از ایمنی کمتری برخوردارند؟

1. خودروهای سواری
2. کامیونها و اتوبوسها
3. موتورسیکلت ها و دوچرخه ها
4. وسایل نقلیه کشاورزی

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

جدیدترین سوالات اصلی ایین نامه پایه ۳

9) از چند متری پیچ ها سبقت گرفتن ممنوع است؟

1. 150متری
2. 100 متری
3. 50 متری
4. سبقت گرفتن در پیچ ها محدودیت ندارد

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

10) به همراه چراغ چشمک زن قرمز معمولا کدام تابلوی راهنمایی و رانندگی نصب می گردد؟

1. فقط عبور مستقیم مجاز
2. گردش به چپ ممنوع
3. فقط عبور به راست مجاز
4. ایست و یا رعایت حق تقدم

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

سخت ترین و مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی با جواب:

  • 1-در هنگام رانندگی در جاده های کوهستانی، کدام یک از موارد زیر صحیح است؟

* از سرعت مجاز بالاتری استفاده کنید.
* از راهنما استفاده نکنید.
* از سبقت گرفتن خودداری کنید.
* از ترمز زدن ناگهانی خودداری کنید.

پاسخ: پاسخ صحیح گزینه 3 است. در جاده های کوهستانی، باید از سرعت مجاز کمتری استفاده کنید، از راهنما استفاده کنید، از سبقت گرفتن خودداری کنید و از ترمز زدن ناگهانی خودداری کنید.

  • 2-در هنگام رانندگی در شب، کدام یک از موارد زیر صحیح است؟

* از چراغ های جلوی مه شکن استفاده کنید.
* از چراغ های جلوی معمولی استفاده کنید.
* از چراغ های جلوی زنون استفاده کنید.
* از چراغ های جلوی LED استفاده کنید.

پاسخ: پاسخ صحیح گزینه 2 است. در هنگام رانندگی در شب، باید از چراغ های جلوی معمولی استفاده کنید. چراغ های جلوی مه شکن فقط در شرایط مه، برف یا باران شدید استفاده می شوند.

  • 3-در هنگام رانندگی در خیابان های پر ترافیک، کدام یک از موارد زیر صحیح است؟

* از سرعت مجاز بالاتری استفاده کنید.
* از راهنما استفاده نکنید.
* از سبقت گرفتن خودداری کنید.
* از ترمز زدن ناگهانی خودداری کنید.

پاسخ: پاسخ صحیح گزینه 4 است. در هنگام رانندگی در خیابان های پر ترافیک، باید از سرعت مجاز کمتری استفاده کنید، از راهنما استفاده کنید، از سبقت گرفتن خودداری کنید و از ترمز زدن ناگهانی خودداری کنید.

  • 4-در هنگام رانندگی در جاده های باریک، کدام یک از موارد زیر صحیح است؟

* از سبقت گرفتن خودداری کنید.
* از سرعت مجاز بالاتری استفاده کنید.
* از راهنما استفاده نکنید.
* از ترمز زدن ناگهانی خودداری کنید.

پاسخ: پاسخ صحیح گزینه 1 است. در هنگام رانندگی در جاده های باریک، باید از سبقت گرفتن خودداری کنید.

  • 5-در هنگام رانندگی در کنار جاده، کدام یک از موارد زیر صحیح است؟

* از سرعت مجاز بالاتری استفاده کنید.
* از راهنما استفاده نکنید.
* از سبقت گرفتن خودداری کنید.
* از ترمز زدن ناگهانی خودداری کنید.

پاسخ: پاسخ صحیح گزینه 3 است. در هنگام رانندگی در کنار جاده، باید از سبقت گرفتن خودداری کنید.

مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی با جواب

ما قصد داریم در این مطلب مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب در قالب یک پکیج در اختیار شما قرار دهیم. این فرصت تکرار نشدنی به شما کمک می کند که در مدت زمانی کوتاه به تمامی موارد مورد نیاز برای پاس کردن آزمون آیین نامه رانندگی تسلط پیدا کنید.

در واقع شما با در دست داشتن این سوالات، دیگر نیازی نیست که چندین روز طلایی از زندگی خود را صرف خواندن کتاب یا جزوه آیین نامه کنید. بلکه می توانید تنها در چند ساعت به بهترین شکل ممکن  مطالب مهم و کاربردی آن را فرا بگیرید.

در واقع دیگر فرقی نمی کند که روز آزمون چه نمونه سوالی به شما دهد. چرا که شما توانایی کامل برای جواب دادن به تمامی پرسش ها را دارید!

سوال آیین نامه رانندگی پایه سوم

سوال آیین نامه رانندگی پایه سوم نیازمند گذراندن دو مرحله است که این دو مرحله شامل گذراندن امتحان اصلی آیین نامه و سپس امتحان عملی است.

سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم
سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم

نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب پایه سوم

اما چگونه می توان به سوالات گواهینامه رانندگی ۱۴۰۳ با جواب دسترسی پیدا کرد؟ بهترین منابع برای نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم کدامند؟

آیا منبع معتبری برای سوالات آیین نامه پایه سوم با جواب وجود دارد؟

اگر شما نیز به دنبال بهترین منابع برای نمونه سوالات آیین نامه با جواب هستید و می خواهید اطلاعات لازم را در خصوص این امتحان داشته باشید تا با چالش های مختلف هنگام گذراندن این امتحان روبرو نشوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه
دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه

ضرورت داشتن مجموعه نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان

بسیاری از افراد بر این باورند که برای قبولی در امتحان باید تایم زیادی را به مطالعه اختصاص دهند و بدون مطالعه زیاد امکان قبولی در این امتحان را ندارند.

اما جالب است بدانید که بسیاری از افراد تنها با داشتن سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان با تمرین و خواندن همین سوالات به راحتی در امتحان قبول می شوند.

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】
نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】

اما چگونه می توان مطمئن شد که تنها نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی پایه سوم برای قبولی در این امتحان کافیست؟

پاسخ این سوال کاملاً مشهود و واضح است. از آنجا که امتحان سال های زیادی است که برگزار می شود، مربیان و افسران با تجربه و متخصصان این حوزه کاملاً با روند طراحی و سبک سوالات این امتحان و اینکه مباحث پرتکرار در هر امتحان کدامند آشنایی دارند.

ما با بررسی دقیق این سوالات در سال های مختلف به این جمع بندی رسیدیم که هرساله با حجم قابل توجهی از سوالات تکراری مواجه می شویم که افراد تنها با خواندن نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان می توانند امتحان اصلی آیین نامه را به راحتی پشت سر بگذارند.

عکس های قسمتی از سوالات آیین نامه پایه سوم بهمراه جواب:

نمونه سوالات جدید آیین نامه پایه سوم
نمونه سوالات جدید آیین نامه پایه سوم
سوالات آیین نامه اصلی
سوالات آیین نامه اصلی
نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم
نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم
نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب
نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب
سوالات آیین نامه پایه سوم
سوالات آیین نامه پایه سوم
نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان
نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان
نمونه سوال آیین نامه پایه سوم
نمونه سوال آیین نامه پایه سوم
نمونه سوالات آیین نامه رانندگی
نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

سوالات متداول درباره نمونه سوالات آیین نامه پایه ۳:

🎗️ نمونه سوالات آیین نامه پایه ۳ را چگونه می توانم دانلود کنم؟

برای دانلود کامل سوالات آیین نامه با فرمت پی دی اف باید از همین صفحه بسته طلایی را مطالعه کنید ما قبولی شما را با این مجموعه تضمین میکنیم.

🎗️ در صورت نداشتن وقت کافی کدام سوالات آیین نامه پایه ۳ مناسب ترند؟

اگر شما نیز به دلیل مشغله کاری نمی توانید زمان زیادی را به مطالعه برای امتحان اختصاص دهید بهترین روش استفاده از بانک نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب pdf است که براساس آخرین امتحان های سال های اخیر طبقه بندی شده اند.

🎗️ تعداد سوالات آیین نامه پایه ۳ چقدر است؟

تعداد سوالات آیین نامه در امتحان آیین نامه 30 سوال به شما داده می شود و 20 دقیقه زمان دارید تا به سوالات پاسخ دهید.

🎗️ آیا تمام نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه سوم در اختیار ما قرار می گیرد؟

بله ما در این وب سایت تست و سوالات گواهینامه رانندگی را مطابق با آخرین و به روزترین تغییرات با پاسخنامه در اختیار شما قرار می دهیم تا با خواندن این پکیج طلایی با روش های گفته شده به راحتی در امتحان قبول شوید.

🎗️ آیا قبولی در امتحان آیین نامه سخت است؟

نه اصلا

اگر شما چند ساعت وقت بزارید و بسته طلایی سوالات آیین نامه و یا امتحان های آیین نامه سایت سبقت را مطالعه کنید به راحتی قبول خواهید شد.

🎗️ آیا باید کتاب آیین نامه را مطالعه کنم؟

نیازی به مطالعه کتاب آیین نامه نیست ولی برای محکم کاری بخش تابلوهای راهنمایی و رانندگی را مطالعه کنید.

🎗️ آیا سوالات آیین نامه کشوری است؟

بله سوالات آیین نامه سراسری می باشد و در تمام استانها سوالات مشابه می باشد.

سوالات امتحان در تمام شهرها و استان ها یکی هستند آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، کرج، ایلام، بوشهر، تهران ، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی ، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان ، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه ، کهگیلویه وبویراحمد، گلستان ، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد و …

چند مورد از مهمترین سوالات آیین نامه با جواب:

1) آیا عابرین پیاده می‌توانند به آزادراه‌ ها وارد شوند یا از آن عبور کنند؟

1- اگر این کار با رعایت ضوابط و مقررات باشد، مجاز است.

2- خیر، ممنوع است.

3- اگر موقعیت ضروری باشد مانعی ندارد.

4- اگر نکات ایمنی رعایت شود مجاز است.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

2) کدام وضعیت برای مواقعی که جاده و خیابان نور کافی دارد درست است؟

1- استفاده از نور بالا

2- استفاده از چراغ‌های جانبی جلو و عقب

3- استفاده از نور پایین

4- خاموش بودن تمام چراغ‌ها

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

3) گزینه نادرست را انتخاب کنید.

1- کنترل تایر زاپاس به صورت دوره‌ای اهمیت دارد.

2- تنظیم  نبودن چرخ‌ها در ساییدگی نامتوازن تایرها موثر است.

3- کنترل روغن ترمز در خصوص سیستم ترمز اهمیت دارد.

4- اگر باد تایر بیش از حد مجاز باشد، بیشترین سطح اتصال تایر با زمین را شاهد خواهیم بود.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

4) در موقعیتی که وسیله نقلیه در کنار و بیرون سطح راه توقف کرده و امکان تشخیص افراد از فاصله 150 متری به واسطه نور کافی وجود دارد، کدام کار را باید انجام داد؟

1- برای روشن شدن چراغ ترمز، پدال ترمز را نگه داشت.

2- چراغ‌های بزرگ با نور بالا را روشن کرد.

3- چراغ‌های کوچک جلو و چراغ خطر عقب را روشن کرد.

4- راهنمای سمت راست خودرو را روشن کرد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

5) ممنوعیت سبقت گرفتن از چه فاصله‌ای از پیچ‌ها تعیین شده است؟

1- 150 متری

2- 100 متری

3- 50 متری

4- ممنوعیتی برای سبقت در پیج وجود ندارد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

6) کدام گزینه وظیفه سیستم تعلیق نیست؟

1- راحتی راننده را تامین می‌کند.

2- قدرت و شتاب خودرو را کنترل می‌کند.

3- تعادل و پایداری خودرو را حین عبور از پستی و بلندی‌ها حفظ می‌کند.

4- مانع واژگونی خودرو حین گذر از پیج تند می‌شود.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

7) ایمنی کدام وسیله نقلیه زیر از سایرین کمتر است؟

1- خودروی سواری

2- اتوبوس و کامیون

3- دوچرخه و موتورسیکلت

4- وسایل نقلیه کشاورزی

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

8) کدام تابلو معمولا به همراه چراغ چشمک‌زن قرمز نصب می‌شود؟

1- فقط عبور مستقیم مجاز

2- گردش به چپ ممنوع

3- فقط عبور به سمت راست مجاز

4- ایست و یا رعایت حق تقدم

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

9) تقدم عبور در برخورد راه اصلی با راه فرعی را کدام گزینه نشان می‌دهد؟

1- تقدم با وسیله‌ای است که از راه اصلی عبور می‌کند.

2- تقدم با وسیله‌ای است که از راه فرعی عبور می‌کند.

3- تقدم با وسیله‌ای است که به سمت راست می‌گردد.

4- تقدم با وسیله‌ای است که در طرف راست وسیله دیگر قرار می‌گیرد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

10) کدام گزینه را نباید پشت چراغ قرمز انجام داد؟

1- توقف کامل پشت خط حین چراغ قرمز

2- انتظار تا زمان روشن شدن چراغ سبز و تخلیه تقاطع

3- گردش با احتیاط به راست در صورت خلوت بودن تقاطع

4- ممنوع بودن عبور از چراغ قرمز

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

11) روش دو ثانیه در کجا کاربرد دارد؟

1- تخمین زدن مسافت خودروی در حالت حرکت با وسیله نقلیه جلویی

2- تعیین آثار ناشی از تصادف

3- بررسی صحت کار موتور خودرو

4- حساب زمان چراغ راهنمایی چهارراه

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

12) لرزیدن غربیلک فرمان نشان‌دهنده کدام نقص فنی است؟

1- تمام شدن صفحه کلاج

2- خراب بودن جعبه دنده

3- بالانس نبودن چرخ‌ها

4- کم بودن سطح سوخت

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

13) کدام دستگاه خودرو انرژی حرارتی و شیمیایی موجود در سوخت را به انرژی جنبشی یا مکانیکی تبدیل می‌کند؟

1- اگزوز

2- گیربکس

3- دیفرانسیل

4- موتور

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

14) اقدام مربوط به مشاهده چراغ چشمک‌زن حین رانندگی در کدام گزینه آمده است؟

1- با سرعت کم و با احتیاط از تقاطع عبور کرد.

2- با احتیاط عبور کرد.

3- با احتیاط و بدون کاهش سرعت از تقاطع عبور کرد.

4- پس از ایست عبور کرد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

15) حق تقدم در سه راه‌ها با چه وسیله‌ای است؟

1- وسیله‌ای که در طرف راست قرار دارد.

2- وسیله‌ای که به سمت راست می‌گردد.

3- وسیله‌ای که در مسیر مجاز و به شکل مستقیم حرکت می‌کند.

4- وسیله‌ای که به سمت چپ می‌گردد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

16) استفاده از باند سمت چپ آزادراه‌ها در چه شرایطی امکان‌پذیر است؟

1- جلوگیری از تصادف با کنار رفتن از سر راه کامیون‌های بزرگ

2- سبقت گرفتن از وسایل دیگر با حداکثر سرعت مجاز در آن باند

3- در صورت داشتن سرعت بالاتر از 130 کیلومتر در ساعت

4- امکان استفاده از این باند وجود ندارد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

17) کدام گزینه در رابطه با کیسه هوا درست نیست؟

1- اگر کمربند بسته نشده باشد، فعال شدن کیسه هوا نتایج مخربی خواهد داشت.

2- اگر خودرو کیسه هوا داشته باشد، نیازی به بستن کمربند ایمنی نیست.

3- ایربگ یا همان کیسه هوا از تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه ایمنی خودرو است.

4- حین تصادف و ایجاد ضربه، کیسه هوا در کسری از ثانیه باز خواهد شد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

18) مفهوم چراغ زرد در کدام گزینه به غلط شرح داده شده است؟

1- نشانی از هشدار جهت تغییر رنگ چراغ از سبز به قرمز

2- لزوم کاهش سرعت خودرو جهت ایست آرام پشت خط توقف

3- ادامه دادن حرکت در صورتی که قبل از زرد شدن چراغ از تقاطع عبور کرده‌اید.

4- ادامه به حرکت و عبور از تقاطع با احتیاط و هشداری برای تغییر رنگ قرمز به سبز

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

19) چراغی که به طور معمول در برخورد راه اصلی و فرعی نصب می‌گردد کدام است؟

1- چشمک‌زن زرد

2- چشمک زن قرمز

3- چشمک‌زن قرمز برای ایست

4- چشمک‌زن زرد برای عبور

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

20) حداکثر سرعت در شهرها و منطق مسکونی و خیابان‌های شریان اصلی چند کیلومتر در ساعت است؟

1- 100

2- 95

3- 60

4- 85

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

21) اگر وسیله نقلیه چراغ راهنما نداشت، برای کاهش سرعت باید چه کار کرد؟

1- نگه داشتن دست راست به سمت پایین

2- نگه داشتن دست چپ به سمت بالا

3- نگه داشتن دست چپ به شکل افقی

4- حرکت دادن دست چپ به طور افقی از بالا به پایین

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

22) کدام گزینه از علائم خستگی در رانندگی است؟

1- تمرکز داشتن در رانندگی

2- تشخیص حوادث غیر منتظره

3- تشخیص حوادث حادثه‌ساز

4- کاهش توجه به رانندگی و سرعت تصمیم‌گیری

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

23) اگر چراغ راهنمایی قرمز شد و خط ایست وجود نداشت، در چند متری چراغ باید توقف کرد؟

1- سه

2- پنج

3- دو

4- چهار

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

24) در صورت پنچر شدن تایر خودرو در آزادراه باید چه کرد؟

1- توقف در همان محل

2- توقف در خط توقف اضطراری

3- توقف در خطوط عبوری آزادراه

4- گزینه اول و سوم

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

25) کدام گزینه مهم‌ترین وظیفه روغن در موتور را نشان می‌دهد؟

1- صرفا روغن‌کاری قطعات

2- خنک کردن قطعات

3- کمک به خنک‌کاری و روانکاری قطعات

4- مانع ورود گرد و غبار به موتور

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

26) ممانعت از سبقت خودروی در حال سبقت در چه شرایطی مجاز است؟

1- در تاریکی هوا

2- زیاد بودن سرعت خودروی سبقت‌گیرنده

3- در هوای برفی یا بارانی

4- هیچ کدام

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

27) آیا می‌توان در تقاطع سبقت گرفت؟

1- تنها در صورت خلوت بودن تقاطع

2- در صورت چشمک‌زن بودن چراغ

3- این کار ممنوع است.

4- در صورت یک‌طرفه بودن مسیر

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

28) کدام گزینه رعایت حقوق شهروندی در رانندگی را نشان نمی‌دهد؟

1- حرکت بین خطوط ترافیک

2- تخطی از محدودیت‌های سرعت در راه‌ها

3- رعایت قوانین مرتبط با سرعت

4- رعایت سرعت مجاز در رانندگی

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

29) حداکثر  سرعت در جاده‌های اصلی و در روز چند کیلومتر بر ساعت تعیین شده است؟

1- 120

2- 100

3- 110

4- 95

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

30) در کدام حالت لازم است سرعت خودرو را کمتر از محدوده سرعت مجاز انتخاب کرد؟

1- استاندارد نبودن جاده

2- داشتن شعاع دید کم

3- وجود عابر پیاده یا دوچرخه‌سوار در جاده

4- همه موارد

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

31) به ترتیب ترمز دستی و ترمز پایی به عنوان چه ترمزی شناخته می‌شوند؟

1- سرعتی – قدرتی

2- اولیه – ثانویه

3- قدرتی – سرعتی

4- ثانویه – اولیه

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

32) حرکت خلاف جهت در مسیرهای یک طرفه چه شرایطی دارد؟

1- اگر چراغ راهنما بزند و علامت بدهد ایرادی ندارد.

2- این کار ممنوع است.

3- اگر گردش به چپ کند مجاز است.

4- اگر حق تقدم رعایت شود مجاز است.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

33) گزینه درست را انتخاب کنید:

1- مشکلی در حرکت با دنده خلاص در سرازیری وجود ندارد.

2- حرکت وسایل نقلیه دیگر در پوشش وسایل نقلیه امدادی ممنوع است.

3- عبور وسایل نقلیه از روی لوله‌های آب آتش‌نشانی در خیابان‌ها بلامانع است.

4- رانندگی با وسیله‌ای که بیش از ظرفیتش بار یا مسافر دارد بلامانع است.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

34) در کدام گزینه سبقت گرفتن مجاز است؟

1- سبقت اتوبوس و کامیون در معابر برون شهری

2- فاصله پنجاه متری قبل و بعد پیج

3- سبقت از وسایل در حال سبقت (جز راه‌های دارای سه خط عبور)

4- پیچ‌های تند و سربالایی با میدان دید کم

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

35) کدام نوع آلودگی سهم زیادی در آلودگی ترافیک شهری دارد؟

1- آلودگی هوا ناشی از کارخانجات

2- آلودگی هوا ناشی از منابع خانگی

3- آلودگی شنیداری

4- آلودگی هوا ناشی از وسایل نقلیه موتوری

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

36) مهم‌ترین اقدام در برخورد با مصدومی بیهوش چیست؟

1- بررسی فشار خون

2- باز کردن راه تنفسی و حفظ گردش خون

3- بلند کردن دست‌ها

4- نشاندن ایشان روی صندلی

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

37) کدام گزینه مهم‌ترین مزیت ترمز ضدقفل است؟

1- جلوگیری از لغزش و حفظ فرمان‌پذیری خودرو

2- بیشتر کردن قدرت و سرعت خودرو

3- کم کردن مصرف سوخت

4- کاهش استهلاک تایرها

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

38) کدام عملکرد در رانندگی در شب اشتباه تلقی می‌شود؟

1- همزمان روشن کردن چراغ‌های کوچک و بزرگ

2- کوتاه بوق زدن حین سبقت

3- کاهش سرعت در شرایطی که خودرویی با نور بالا از روبه‌رو نزدیک می‌شود

4- روشن کردن چراغ مه‌شکن حین ریزش

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

39) کدام اقدام باعث تسلط کامل پاها و دست‌ها بر تجهیزات کنترلی خودرو مانند پدال، اهرم و غربیلک فرمان می‌شود؟

1- معاینه فنی خودرو

2- تنظیم کردن آینه‌ها

3- بررسی سلامت فنی خودرو

4- تنظیم کردن صندلی

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

40) کدام گزینه عمل سبقت را شرح می‌دهد؟

1- پیشی گرفتن یا همان جلو افتادن از خودرو در حالت حرکت در همان مسیر

2- حرکت کردن جلوی خودرو دیگر

3- حرکت کردن جلوی خودروهای دیگر در جهت مسیر

4- جلو افتادن از خودروی دیگر با حرکت در لاین مخالف

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

41) در کدام شرایط جاده مسافت توقف بیشتر خواهد بود؟

1- جاده با آسفالت زبر

2- جاده با شرایط مطلوب ولی خشک

3- جاده‌های سنگلاخی

4- جاده با شرایط نامطلوب و قیرآلود

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

42) حق تقدم در راهی که مسیر حرکتش به علت عملیات حفاری بسته شده، با کدام وسیله نقلیه است؟

1- وسیله‌ای که مسیر عبورش بسته شده

2- وسیله که مسیر عبورش باز اما دارای موانع ثابت است.

3- وسیله‌ای که مسیر عبورش باز یا سهم عبور بیشتری دارد.

4- وسیله‌ای که مسیر عبورش باز یا سهم عبور کمتری دارد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

43) «خیلی سریع و در کمال خونسردی حادثه را بررسی نمایید.» این دستور مربوط به کدام بخش از امدادرسانی است؟

1- محل حادثه را امن کردن

2- کمک‌های اولیه را ارائه دادن

3- موقعیت را ارزیابی کردن

4- کمک درخواست کردن

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

44) آیا می‌توان برای وسایل نقلیه از چراغ رنگی یا چشمک‌زن استفاده کرد؟

1- اگر برای دید بیشتر اشخاص و اشیا باشد مجاز

2-این کار مجاز است.

3- اگر با مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح باشد مجاز است.

4- تحت هر شرایطی حتی با مجوز هم ممنوع است.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

45) کدام گزینه معنی توقف را نشان می‌دهد؟

1- وسیله نقلیه طولانی مدت و بدون حضور راننده بایستد.

2- وسیله نقلیه در زمان کوتاه بایستد.

3- وسیله نقلیه طولانی مدت و با حضور راننده بایستد.

4- ایستادن وسیله نقلیه برای هر زمانی ممنوع است.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

46) کدام گزینه به واسطه کم عمق شدن تایر ایجاد می‌شود؟

1- اصطکاک میان تایر و سطح راه کم می‌شود.

2- احتمال آسیب به تایرها زیاد می‌شود.

3- خودرو در سطوح خیس یا مرطوب سر می‌خورد.

4- همه موارد

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

47) حداکثر سرعت در شریان‌های فرعی شهرها چند کیلومتر بر ساعت است؟

1- 50

2- 60

3- 70

4- 85

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

48) در کدام گزینه احتمال وقوع تصادف کمتر از سایر موارد است؟

1- جاده استاندارد و هوای خشک

2- شرایط کولاک، هوای بارانی و مه‌گرفتگی

3- جاده استاندارد، هوای بارانی و مه‌گرفتگی

4- جاده با دست‌انداز و چاله، هوای بارانی

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

49) عملکرد راننده در صورت مشاهده حرکت گله و رمه باید چگونه باشد؟

1- سرعت را کم کند و در صورت لزوم جهت عبور احشام بایستد.

2- با سرعت از محل عبور کند.

3- از توقف پرهیز کند.

4- با چراغ و بوق زدن، گله یا رمه را متوجه سازد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

50) دلیل طراحی شانه‌ راه در دو طرف خط‌های عبور رفت و برگشت در کدام گزینه آمده است؟

1- توقف جهت استراحت

2- افزایش ظرفیت و خطی کمکی برای تردد

3- پیوستن به جریان ترافیک با تغییر سرعت

4- جهت توقف اضطراری

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

51) کنترل سطح روغن موتور با چه وسیله‌ای انجام می‌شود؟

1- فیلتر روغن

2- در مخزن روغن

3- سیم یا همان گیج روغن

4- پمپ روغن

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

52) دلیل ایجاد خطر به واسطه کثیف بودن شیشه‌های خودرو کدام است؟

1- کاهش مقاومت شیشه در برخوردها

2- کاهش دید

3- خراب شدن برف پاک‌کن‌ها

4- همه موارد

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

53) گزینه نادرست در رابطه با امن کردن محل حادثه ترافیکی را انتخاب کنید.

1- از سلامت خود مراقبت کنید.

2- وسیله نقلیه حادثه ساز را خاموش کنید.

3- مصدومین را از محل حادثه دور کنید.

4- مصدومین گیر افتاده در آتش را نجات دهید.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

54) آیا می‌توان با لاستیک‌های فرسوده رانندگی کرد؟

1- تنها در صورتی که راه خشک باشد

2- تحت هیچ شرایطی مجاز نیست

3- در صورتی که جاده یخ‌زده و برقی نباشد.

4- مورد اول و سوم

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

55) کدام گزینه بخشی از سیستم انتقال قدرت نیست؟

1- کلاج

2- میل لنگ

3- گیربکس

4- دیفرانسیل

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

56) «زمان صرف شده از ترمز تا توقف» این بازه به کدام مسافت اطلاق می‌شود؟

1- مسافت واکنش

2- مسافت توقف

3- مسافت ترمز

4- مسافت اضطراری

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

57) اصل کلی در ارائه کمک‌های اولیه چیست؟

1- سریعا به مصدومین کمک شود

2- سریعا محل حادثه جمع شود

3- استفاده از روش کم‌خطر در امدادرسانی

4- بیرون کشیدن سریع مصدوم از داخل خودرو

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

58) ترمز دستی معمولا بر کدام چرخ‌های عقب می‌کند؟

1- جلو

2- عقب

3- سمت چپ

4- سمت راست

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

59) به بازه زمانی میان تشخیص نیاز به ترمز تا لحظه به کار گرفتن ترمز توسط راننده چه گفته می‌شود؟

1- زمان ترمز

2- مسافت توقف

3- مسافت ترمز

4- زمان واکنش

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

60) کاربرد صحیح بوق کدام گزینه است؟

1- استفاده در مراسم‌های شادی

2- جهت اخطار دادن به خودروهای جلویی

3- در راستای آگاه‌سازی سایر کاربران راه و جلوگیری از بروز سوانح

4- همه موارد

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

61) کاهش نقاط کور در رانندگی با کدام گزینه ممکن است؟

1- دستکاری سیستم تعلیق با هدف کاهش ارتفاع خودرو

2- تنظیم دقیق آینه‌ها

3- کاهش سرعت خودرو

4- برداشتن آینه وسط

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

62) برای کنترل پدال کلاج و پدال‌های گاز و ترمز به ترتیب از کدام بخش از بدن استفاده می‌شود؟

1- پای راست، پای چپ

2- پای چپ، پای راست

3- دست راست، پای چپ

4- دست چپ، پای چپ

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

63) عوامل موثر بر زمان توقف خودرو کدام موارد هستند؟

1- میزان دید، ابعاد لاستیک و مسافت ترمز

2- زمان واکنش، طول خودرو و مسافت ترمز

3- زمان واکنش، طول خودرو و سرعت خودرو

4- زمان واکنش، مسافت توقف و مسافت ترمز

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

64) منظور از «سلب اعتبار قانونی گواهینامه» در آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی کدام اقدام برای گواهینامه است؟

1- استرداد

2- انقضاء

3- توقیف

4- ابطال

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

65) آیا افراد می‌توانند به وسایل نقلیه تکیه دهند یا از آن آویزان شوند؟

1- بله این کار مجاز است.

2- در صورت رعایت احتیاط مجاز است.

3- خیر این کار ممنوع است.

4- در صورت بی‌خطر بودن مجاز است.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

66) گزینه‌ای که عامل اتلاف سوخت و انرژی در خودرو می‌شود، کدام است؟

1- رانندگی با سرعت مطمئنه

2- تنظیم نکردن موتور و احتراق ناقص در سیلندرها

3- حرکت در شب

4- رانندگی در نواحی سردسیر

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

67) کدام گزینه وظیفه کنیستر را نشان می‌دهد؟

1- جلوگیری از ورود بخارهای بنزین به فضای آزاد

2- افزایش قدرت ترمزگیری

3- بهبود فرمان‌پذیری

4- اعلام خرابی سیستم کیسه هوا

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

68) کدام گزینه نتیجه کثیف بودن چراغ‌ها است؟

1- لامپ‌ها می‌سوزد.

2- شدت روشنایی کاهش می‌یابد.

3- نور بالا از کار می‌افتد.

4- چراغ‌های راهنما از کار می‌افتد.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 2

69) اگر در گذرگاه پیاده‌ای چراغ راهنمایی و راهنمایی نصب نشده باشد، حق تقدم عبور با کیست؟

1- با افراد پیاده

2- با وسیله‌ای که در مسیر مجاز حرکت می‌کند.

3- وسیله‌ای که سرعت بالا دارد.

4- وسیله‌ای که در مسیر مستقیم در حال حرکت است.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 1

70) کدام وسیله مدار  آب از موتور به رادیاتور را قطع و وصل می‌کند؟

1- پمپ روغن

2- کلاج

3- ترموستات

4- دیفرانسیل

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

71) اگر راننده مرتکب تصادف منجر به جرح یا فوت شود، چه وظیفه‌ای دارد؟

1- باید بلافاصله وسیله نقلیه را از محل تصادف دور کند.

2- باید بلافاصه وسیله نقلیه را در محل تصادف متوقف کند.

3- سایر رانندگان را با نصب علائم ایمنی از وقوع تصادف آگاه سازد.

4- گزینه دو و سه صحیح است.

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

72) کدام گزینه درباره محل پارک خودرو نادرست است؟

1- ممنوعیت پارک در خطوط شطرنجی داخل تقاطع

2- ممنوعیت پارک در حریم تقاطع‌ها و گذرگاه‌های عابر پیاده

3- بلامانع بودن پارک در محلی که مانع استفاده سایرین از راه نباشد

4- بلامانع بودن پارک در مقابل درب ورودی ساختمان‌ها و منازل

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

73) کدام بخش در خودرو برق را تولید می‌کند؟

1- سیستم تعلیق

2- تسمه پروانه

3- دینام

4- فن

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 3

74) دلیل لزوم حفظ فاصله کامل با کامیون حین سبقت گرفتن چیست؟

1- داشتن شتاب کافی برای سبقت از کامیون طویل در پیج

2- ممنوعیت سبقت گرفتن از خودروهای طویل

3- جهت قرارگیری در نقطه کور

4- جهت اطلاع از موقعیت جلوی کامیون و عدم قرارگیری در نقطه کور

مشاهده جواب (کلیک کنید)

پاسخ ⇦ گزینه 4

محصول

تعداد خرید

درصد رضایت

سوالات آیین نامه سال 1400

1980 عدد

97درصد

سوالات آیین نامه سال 1402

2300 عدد

98 درصد

سوالات آیین نامه سال 1403

2450 عدد

98 درصد

با آزمونهایی که در این صفحه قرار دادیم به راحتی قبول خواهید شد.

  1. تمام آزمونهای قرار داده شده در سایت آموزشگاه سبقت رایگان هستند و شما بدون پرداخت هزینه ای می توانید در کل این آزمونها شرکت کنید.
  2. پس اگر به دنبال بهترين آزمون آيين نامه رانندگي هستید، آزمون های آنلاین این سایت را به شما توصیه می کنیم که قابل استفاده برای گرفتن گواهينامه پايه 3-2-1 می باشند.

بله، تمامی سوالات موجود در سایت، واقعی بوده و هیچ سوال اضافه، متفرقه، گمراه کننده و ساختگی در فایل پی دی اف وجود ندارد. قبولی شما پس از مطالعه پی دی اف سوالات آیین نامه، تضمین شده است.

سوالات اصلی آزمون گواهینامه رانندگی امسال در سایت ما موجود است. این سوالات اصلی هستند و جواب کامل همه آنها نیز در پاسخ نامه موجود است.

خیر. شما پس از دانلود پی دی اف سوالات، می توانید آنها را روی انواع موبایل اندروید یا آیفون، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ باز کرده و مطالعه نمایید. در عین حال به خاطر آنکه سرعت عمل شما در مطالعه بیشتر شود، علاوه بر عکس تمامی سوالات، محتوای تایپ شده آنها نیز در اختیار شما قرار داده می شود.

شما می توانید از همین صفحه، فایل پی دی اف آزمون گواهینامه رانندگی را دانلود کنید. در عین حال امکان دانلود قسمتی از سوالات آیین نامه نیز وجود دارد تا با محتوای این pdf بیشتر آشنا شوید.

اگر بارها در آزمون آیین نامه رد شده اید، مشغله کاری دارید، برای خواندن کتاب وقت کافی ندارید، استرس گرفته اید و نمی دانید که چه حجمی از کتاب را باید بخوانید، کافیست به بانک نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی مراجعه کرده و pdf سوالات را همراه با جواب دانلود کنید. این سوالات براساس آخرین امتحان های آیین نامه چند سال اخیر گردآوری شده اند و در شانس قبولی شما تاثیر چشمگیری دارند.

در تست آیین نامه پایه ۳ باید به 30 سوال تستی در مدت زمان 20 دقیقه جواب بدهید. تمامی سوالات به صورت تستی است و پاسخنامه به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می گیرد. شما پس از خواندن سوال باید بین 4 گزینه مطرح شده، جواب صحیح را انتخاب کرده و در پاسخنامه تیک بزنید.

بله، پکیج طلایی سوالات آیین نامه اصلی همراه با پاسخ نامه است. این پاسخ ها با توجه به آخرین تغییرات، به روزرسانی شده و آماده دانلود کردن هستند.

اصلا اینطور نیست. برای قبولی صددرصدی کافیست سوالات پکیج طلایی را با پاسخنامه مطالعه کرده و با خیال راحت در آزمون شرکت کنید. برای تسلط بیشتر و کسب نمره کامل، پیشنهاد می کنیم که این سوالات را چند بار مرور کرده و آنها را کامل یاد بگیرید.

قیمت : 29900 تومان

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود

توجه داشته باشید که این مجموعه اصل سوالات امتحانی آیین نامه می باشد

بخش سوم

کاربران عزیز در ادامه تستهای سخت را قرار دادیم این تستها فوق العاده هستش حتما مطالعه کنید.

سوالات آیین نامه ۱۴۰۳

کلام آخر:

نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ یکی از راه‌های خوب برای آمادگی برای آزمون آیین نامه رانندگی است. با دانلود سوالات آیین نامه 1403، می‌توانید به خوبی این قوانین و مقررات را یاد بگیرید و آمادگی خود را برای آزمون افزایش دهید. آزمونهای آیین نامه سایت سبقت قبولی شما را تضمین میکند.

موفق باشید…

فهرست مطالب:

مهندس عاطفه محمدی مدیر آموزشگاه رانندگی سبقت

استان تهران – میدان انقلاب، کوچه حسینعلی پور، کوچه برهانی، پلاک ۲۰

ایدی تلگرام https://t.me/mohamamadiatefeh

25 دیدگاه ها

  1. با سه غلط قبول شدم
    لطف کنید ویدیوهای آموزشی رانندگی

  2. سلام خسته نباشید خواستم بدونم بعد از واریز پول چقدر طول میکشه که سوالات برام ارسال بشه؟ و اینکه سوالات دقیقا سوالات ازمونه؟

    • مدیریت سایت

      سلام
      بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود و می توانید به راحتی دانلود کنید

  3. سلام این سوالات فوق العاده بودن امروز با دو غلط قبول شدم لطفا آموزش رانندگی برای امتحان قرار دهید

  4. با عرض سلام
    برای خرید بسته طلایی مدت اعتبار سوالات تا چه زمانی هست و سطح کیفیت سوالات به چه شکله؟
    آیا تمام سوالات قابل خوندن هست؟

    • مدیریت سایت

      سلام اعتبار این بسته یک سال هست چون هر سال سوالات تغییر می‌کنه، سوالات معتبر و با بهترین کیفیت هستند

  5. من بسته طلایی رو خریده بودم و سوال آزمونم دقیقا یکی از سوالات توی بسته بود و من همون دفعه اول قبول شدم. خیلی ممنونم ازتون
    به امید موفقیت شما در تمام مراحل زندگی

  6. سلام خوبین موقع خرید میزنه تعداد جز دو عدد میشه 60تومن یکی بخرم یا دوتا

  7. سلام من بسته طلایی رو تهیه کرم و خوندم، مطمئنید که چیز دیگه‌ای مثل مطالعه کتاب برای قبولی لازم نیست؟

  8. امروز امتحان داشتم و به لطف شما و بسته طلایی تونستم بدون حتی یک غلط آزمون رو قبول بشم.

  9. مطمیِن باشیم با این بسنه قبول میشیم بدون اشتباه ؟

  10. مهتاب آقایی

    سلام من بسته طلایی رو خریداری کردم و پی دی اف رو دریافت کردم
    الان سوالاتی که در اختیار دارم به روز هستن و برای امسال مطمئن هستن؟
    این بسته برای قبولی کافیه؟

    • مدیریت سایت

      سلام بله سوالات آیین نامه جدید هستند و فقط با مطالعه این بسته به راحتی قبول خواهید شد

  11. سلام من می‌خوام بسته طلایی رو بخرم اما برای خرید اطمینان ندارم که شماره کارتم رو وارد کنم

    • مدیریت سایت

      شما برای خرید از طریق وب‌سایت بانک هزینه رو پرداخت می‌کنید اما می‌تونید برای پرداخت به کافی‌نت هم مراجعه کنید تا از حساب خودشون خرید رو انجام بدن و فایل سوالات را به گوشی شما انتقال بدهند.

  12. چقدر زمان میبره برای استفاده از بسته طلایی و قبولی چقدر هست؟

    • مدیریت سایت

      سلام با حدود چند ساعت در آزمون قبولی میشید چرا که در بسته طلایی مجموعه سوالات اصلی در اختیار شما قرار می‌گیره و نیازی به مطالعه سوالات قدیمی نیست.

  13. ضمن سلام و تشکر، با وجود این که من زمانی برای خوندن کتاب ندارم، قبولی رو با کمک بسته طلایی تضمین می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *